MuscleMeat

Wat doe je NU?

Gaaaaaaaaaapp .. verveel me een beetje.. Gaar aan het worden .. Moet nog tot 5 uur ! :(

Vanavond trainen weer.. Lang weekend rust genomen

Ik verveel me ook... geen sensatie hier.. iedereen is braaf...

Ook al vervelen .. Stoppen we dbb maar even vol ;) Zo nog maar eens een bakkie thee scoren... Nog heel even doorbijten

Bijna 5 uur... Koud buiten.. wel lekker weer hier

Ja heerlijk weer en dan zit ik binnen.... :(

Maar nog maar 20 minuten... leker naar huis eten en trainen... :D

Net voor het eerst weer eens een zonnebankje gepakt. Lekker hoor. :cool:

Ik ben nu een hapje aan het doen.. zo heerlijk trainen...

Heb er zin in...

Hoeveel keer in de week train je, en is dat met name cardio?

Ik doe voornamelijk gewoon krachttraining... meestal 5 dagen in de week...

Cardio iedere morgen... en in het weekend af en toe boksen...

Damn! :eek: Das veel, je zal vast een superconditie hebben! ;) En boksen I like that so much, ff los. :D
Krachtraining, wat voor soort krachttraining?

kben ziek..echt fokking gaar. Even computeren om door de sleur heen te komen, strax weer liggen. Veel langer als een kwartier houdt ik het niet vol, barstende koppijn. ziek zijn sucks! :mad:

The Rock zei:
kben ziek..echt fokking gaar. Even computeren om door de sleur heen te komen, strax weer liggen. Veel langer als een kwartier houdt ik het niet vol, barstende koppijn. ziek zijn sucks! :mad:

beterschap man ! Lijkt wel dat heel dbb hier ziek word.. :( Is het via internet ook al besmettelijk ?

The Rock beterschap...

Arno... mijn conditie is niet echt super hoor... Cardio vind ik echt klote...

Ja wat voor krachttraining... Uhhh... gewoon om een beetje spiertjes te krijgen...

Wat zijn we weer bescheiden. ;) :p
Ja, ik vind cardio ook zuigen, tenzij ik buiten sport.

Ben rustig van mijn fleske jupiler aan het genieten, en ja af en toe mag da is :D

godver ik word weer verkouden merk ik :splat:

mI ZiT T3 W@ChTUhH t0T mSn T WeeR DoEt ...KuZzZ

ik ben me lekker aan het aftrekken hmm... waar zal ik mijn load laten?

Aan de thee.. En kei aan het werk.. rommelig vandaag. Super lekker weer buiten. En ik maar binnen. :(

ik ben nu de band van mijn fiets aan het plakken, lekker in de woonkamer, daar is het warm en kan ik lekker muziek luisteren tijdens het klusje.
Straks ff op bezoek bij de vriendin van mijn tweelingbroer. Ze heeft gister haar amandelen laten verwijderen. Schijnt vrij pijnlijk te zijn allemaal.
Voor de rest moet ik nog ff naar de bank toe, maar eerst ga ik verder werken aan mijn afstuderen.......

straks ook ngo trainen, eten en vanavond lekker beuken met de band!!!!!!!!!!!!!!! \m/

Nu trainen, daarna werken tot 1 uur. En morgenochtend om half 8 op. :(

Terug
Naar boven