XXL Nutrition

Wat doe je NU?

Ik probeer stage 4 van die rotpuzzel van DBC op te lossen... :(

• Topic Starter Topic Starter
Even de stad in om wat kabels te ruilen...en dan de gym in :cool:

Aan het werk...

Half uurtje en dan ga ik weer eten.

Wat een bagger weer... :( weer aan het werk.. aan de koffie nu .. zo even kwark halen.. Ben gaar

Ik ben aan het eten en heb koffie... Ik ben enorm moe.. was gisteren om 12 uur pas thuis en vanmorgen om 5 uur ging mijn wekker al weer.. bah bah...

Purple zei:
Ik ben aan het eten en heb koffie... Ik ben enorm moe.. was gisteren om 12 uur pas thuis en vanmorgen om 5 uur ging mijn wekker al weer.. bah bah...
Hmm toch weer wezen beesten :)

Zo even naar de buurt super hier.. Begin trek te krijgen

Nee niet beesten... Ik was gisteren bij begeleider geweest.. heb een nieuw dieet gekregen.. Maar is voor mij 2 uur reizen om daar te komen.

Ik kijk naar Discovery Channel.

Purple zei:
Nee niet beesten... Ik was gisteren bij begeleider geweest.. heb een nieuw dieet gekregen.. Maar is voor mij 2 uur reizen om daar te komen.

Dus weer onder de pannen voor een aantal weken ? Waar werk je nu naar toe ?

Mijn dieet wordt iedere keer wat meer aangepast nar de wedstrijd toe.. De bedoeling is Delfzijl maar dat ligt er een beetje aan hoe de voorbereiding gaat.

Purple zei:
Mijn dieet wordt iedere keer wat meer aangepast nar de wedstrijd toe.. De bedoeling is Delfzijl maar dat ligt er een beetje aan hoe de voorbereiding gaat.

Hmm kewl.. ben benieuwd weer ;)

Ik ben net zo benieuwd... Haal ik het niet.. dan op naar de volgende wedstrijd...

Mijn vetpercentage moet nu echt flink omlaag.

Vet % zal nu toch niet zo hoog liggen ?

Ben er ook ernstig mee bezig nu .. wil nu echt onder de 20.. Maargoed.. ik heb tot juli

Nou nu nog veel te hoog in ieder geval...

Purple zei:
Nou nu nog veel te hoog in ieder geval...
Ehhh ik wil niet lullig doen maar ik denk dat als jij met dat kleine beetje massa nu heel streng gaat dieten er helemaal niets van je overblijft :eek:
Als ik naar de foto's van de dames in Delfzijl vorig jaar kijk zie ik vooral veel graatmagere (wat NIET gelijk is aan ripped!) meiden.

Zou je er niet wijzer aan doen eerst nu voor massa te gaan en dan het volgende seizoen weer meedoen? :)

Ik moet toch ook ervaring opdoen. We zullen zien hoe het verloopt. Mijn vetpercentage was inmiddels wel flink gestegen dus ja. Maar ik luister naar degen die me begeleid..

Pfff. verveel me een beetje :( Zit maar een beetje lomp te surfen.. en klein beetje te msnen..

Zal blij zijn dat het 5 is.. vanaaf trainen en zonnen maar weer ..

Maar !!!!! morgen vrij !!!! :banana:

Hoe hoog is je vetpercentage dan?

ff mail checken terwijl ik zit te wachten tot mijn vriendin mijn kipfilet klaar heeft gemaakt :D

even lekker internetten, ben net klaar met werken.

Terug
Naar boven