XXL Nutrition

Wat doe je NU?

Ik zit te wachten tot ik weer mag eten :(

Ik ben even onder de zonnebank geweest... Maar ben nu een beetje rood en dat van 15 minuten... Ik snap niet dat mensen er langer onder kunnen liggen.. Ik vind het niet eens fijn eigenlijk.

Heb daarna outback Jack gekeken... Vond het wel grappig... Nu zijn er nog 2 over...

En nu ben ik aan het eten ern ga zo heerlijk onder de douche... :D

Ik kijk naar Rocky IV!

Wakker worden... Zo ff lekker raggen in de gym. Hou ik erin op di en do, bevalt erg goed!

Aan het werk en vandaag weer lekker trainen. Rugdag en triceps dus weer lekker deadliften :cool:

k*t tomcat-server proberen te installeren
jsp zuigt zwaaaar

ik zit nu in het computerlokaal op school.....klote zooi!! :mad:

ga je om 7.15 met de bus om vervolgnes om 8.49 het lokaal binnen te stappen (omdat de trein 5 minuten vertraging had) wordt je doodleuk verzocht om aub op te rotten omdat je te laat was!! Wat een eikel van een vent!!

en het leuke is nog....jawel...het was de enige les die ik vandaag had..joepie :) 1,5 uur gereisd om school te komen en dan kan je weer vertrekken... :suicide:

en als toetje moet ik de les waarschijnlijk volgende week inhalen en dan mag ik dus om 6.46 met de bus anders loop ik het risico weer te laat te komen :)

Hehe is gelukkig al weer donderdag. Morgen nog 1 dagje werken hier op kantoor en het is weer weekend.

Ben er weer aan toe om eens lekker lang uit te slapen.

Motivatie voor werken is weg, wil alleen nog maar trainen!!

Morgen gelukkig vrij (heb elke woensdag en vrijdag vrij) dus lekker uitslapen, goed eten en trainen :)

binne een kwartier is het weer les

jeeej

sigaretje roken...

Jeetje zijn jullie vroeg zeg !.. kwart over 7 pas me bed uit.. 5 voor 9 op de zaak... gelijk een vergadering.. En nu eindelijk aan de koffie..

Gelukkig bijna weekend ..

Aan het werk.. Maar ga lekker om 12 uur weg...

vanavond trainen in Rotterdam

Heb er zin in

Zit nu een of ander kokos gevaarte weg te werken...voel een klein insuline piekje opkomen

Ik wacht bij de brievenbus op een pakketje van paars. ;)

• Topic Starter Topic Starter
Al die mensen die van weekend naar weekend leven....

Tijd om eens een andere baan te gaan zoeken denk je niet?
Is niet goed als je elke week de dagen telt voordat het weer weekend is!

DBC01 zei:
Al die mensen die van weekend naar weekend leven....

Tijd om eens een andere baan te gaan zoeken denk je niet?
Is niet goed als je elke week de dagen telt voordat het weer weekend is!

Heb net een nieuwe baan.. Waar ik het best naar me zin heb! Alleen het weekend is wel erg lekker. Uitslapen, rusten, feesten, ën zo nog meer :)

Ga maar eens gaan eten

en dan ...

studeren :eek: :(

Ben nu weer aan het werk zoals gewoonlijk.. Inmiddels al 2 keer koffie gehad.. Iedereen is in een vriendelijke stemming vandaag...

Gisteren echt heerlijk getraind. Ben weer iets vooruit gegaan en mijn vet percentage is 1,6% gezakt. Ben daar blij om...

Delzijl ga ik toch niet mee doen... Ik heb gewoon iets meer tijd nodig om me voor te bereiden...

Terug
Naar boven