MuscleMeat

Wat doe je NU?

Purple zei:
Ben nu weer aan het werk zoals gewoonlijk.. Inmiddels al 2 keer koffie gehad.. Iedereen is in een vriendelijke stemming vandaag...

Gisteren echt heerlijk getraind. Ben weer iets vooruit gegaan en mijn vet percentage is 1,6% gezakt. Ben daar blij om...

Delzijl ga ik toch niet mee doen... Ik heb gewoon iets meer tijd nodig om me voor te bereiden...
Joh ! kewl dan !! Hoelang heb je nu gedaan over die 1,5% ?

Hier ook weer aan het werk :( Gelukkig laatste dag. Ben zo weeig als de pest.. Hopelijk trekt dat weg na een bak koffie.

Trainen was gisteren bagger. Misselijk, moe, alles... Vanaaf maar extra doen :)

Purple zei:
Delzijl ga ik toch niet mee doen... Ik heb gewoon iets meer tijd nodig om me voor te bereiden...

Ach je weet maar nooit hoe het loopt, mischien kan je het nog redden.

Eindelijk nog maar een paar uur, en dan is het weekend.

Ben ik hard aan toe. Ff wat sociale verplichtingen , flink trainen, slapen en veel slapen. Heerlijk!

Absolutely zei:
Joh ! kewl dan !! Hoelang heb je nu gedaan over die 1,5% ?

Hier ook weer aan het werk :( Gelukkig laatste dag. Ben zo weeig als de pest.. Hopelijk trekt dat weg na een bak koffie.

Trainen was gisteren bagger. Misselijk, moe, alles... Vanaaf maar extra doen :)

Ja heb nu een week een ander dieet.. maar had 2 weken geleden de keer het laats gemeten. Hopelijk over 2 weken ongeveer wel 2 %omlaag.. Even cardio wat opschroeven. Ben geen spiermassa verloren gelukkig.

Telderman zei:
Ach je weet maar nooit hoe het loopt, mischien kan je het nog redden.

Nee ik ga hem niet doen. Ik ga me nu helemaal storten op de voorbereiding van de wedstrijd die ik erna zou doen die is 16 mei al... Voor mij gewoon beter en kan ik nog een hoop bijschaven. Ik was zelf al niet zeker over Delfzijl en als je ergens staat moet je daar met een goed gevoel staan.

Laatst bewerkt:
Zit pissig te zijn. Kan er slecht tegen als mensen stronteigenwijs zijn.

Wie is eigenwijs dan.. ik hoop dat je mij niet bedoeld... :D

Noem je die schitterende havenstad in het noordoosten Delzijl omdat je die krengen niet kan uitstaan die er wel heengaan? :D

Nee hoor typfoutje... Ik vind geen 1 meid een kreng die wel mee gaat doen.. Is toch juist heel goed dat zij er wel heen gaan. Kan ik kijken en leren.

als je er niet klar voor ben purple moet je het niet doen. Als je jezelf er niet klaar voor vindt, dabn kun je daar ook net staan met een goed gevoel.
alvast succes gewenst op 16 mei

heb vandaag wel een typgeblek hahaha

Purple zei:
Nee ik ga hem niet doen. Ik ga me nu helemaal storten op de voorbereiding van de wedstrijd die ik erna zou doen die is 16 mei al... Voor mij gewoon beter en kan ik nog een hoop bijschaven. Ik was zelf al niet zeker over Delfzijl en als je ergens staat moet je daar met een goed gevoel staan.

Heb je helemaal gelijk in. Ik bedoelde eigenlijk dat het gevoel mischien nog veranderd net voor de wedstrijd. Daarom zei ik ook " je weet het maar nooit"

Maar gelijk heb je dat als je er niet 100% goed bij voeld, pak je gewoon de volgende. Dan is de kans groter dat je er meer als 100% voor voeld.

Welke je ook pakt, ik wens je veel succes.

Foto's van je laatste wed. zien er super uit, ben benieuwd hoe het er straks uit ziet.

Gaaaaaaaaaaaaaaapp .. beetje in te zakken te veel gefeest vanacht ... en nu te msnen..

te denken, over me cut schema, ben er nu 1 week mee bezig en ben 1 a 2 kg zwaarder :S

raar metabolistme hiero :P

maar wat met meer groenten werken.. vlees, vis, groenten, hou alleen nie van sla.. dus wordt broccolie :P

Ik ben me aan het aankleden.. ga zo nog even uit...

Purple zei:
Ik ben me aan het aankleden.. ga zo nog even uit...
Hmm... ik blijf thuis :( me dochter is er .. dus geen feesten meer voor mij deze week. buiten dat ik vanacht lekker gefeest heb.

vriendin zie ik morgen weer ... Dus nu maar even relaxen dan :p

Beetje bij aan het komen van het stappen van gisteren.

Dadelijk weer ff wat eten en veel water zuipen :cool:

Brak zijn...

me de klote vervelen, een btj msnen, aan school werken, deze hele week amper gegeten en niet getraind. . . . . heeeeeeeeeerlijk:D en nu hopen dat mn schouder weer normaal doet komende week:(

Terug
Naar boven