Fitness Seller

Wat doe je NU?

Verveel me...

Ik heb vandaag echt heel heel weinig zin... Collega's zijn oke vandaag.. Maar werk ja ach ligt wel goed op mijn bureau.. morgen weer een dag. Ben laks vandaag.

• Topic Starter Topic Starter
Verwarmingsmonteur had maar 10 minuten nodig. Daarvoor ben ik zwaar uit m'n slaap gestoord. Ik heb vervolgens weer eeeeventjes bijgeslapen zoals het een goed BB'er betaamd...héérlijk rekken en strekken is het gevolg dat vooral van de test komt.

En nu ben ik bloedgeil. Rampetampesgeil. Eerst maar es een bordje pasta met tonijn, een shake en 2 spuitjes en dan maar es vreselijk hard m'n paal bewerken.
Lekker hoor, kuren :D

Ben ik even blij dat m'n dienst pas vanavond begint.

DBC01 zei:
Verwarmingsmonteur had maar 10 minuten nodig. Daarvoor ben ik zwaar uit m'n slaap gestoord. Ik heb vervolgens weer eeeeventjes bijgeslapen zoals het een goed BB'er betaamd...héérlijk rekken en strekken is het gevolg dat vooral van de test komt.

En nu ben ik bloedgeil. Rampetampesgeil. Eerst maar es een bordje pasta met tonijn, een shake en 2 spuitjes en dan maar es vreselijk hard m'n paal bewerken.
Lekker hoor, kuren :D

Ben ik even blij dat m'n dienst pas vanavond begint.

That's just a little bit more information than I needed. :D

brengtie je niet gewoon op een idee als je heel eerlijk bent?:D :rolleyes:

Bord nasi goreng met kip, + een blikkie tonijn met tomaat aant eten :)

Ik maak me op om na een weekend veel te veel gezopen te hebben weer keihard te gaan sleuren aan de ijzers.

jezus christ 800+ posts of bullshit :D

missen jullie iemand om tegen te praten ofzo :p

denk het .... lekker toch, om je gedachten van de dag te ventileren ? :)

• Topic Starter Topic Starter
I'm proud to be the one who started this shit! :D

81 pagina's and still counting! :)

Ik drink nu 500ML Halfvolle melk met 30 gram whey. Over 1,5 uur avond eten, even op internet :D en daarna trainen.

81 pagina's bij mij 28...
30 berichten per pagina

bij mij 41.. :P

ik denk na :S

Dacht ook al ... hier ook 28 nu...

Nu weer even bellen naar de sportschool in middelharnis... zijn iet echt wakker nog geloof ik :(

afspraak maken met de tandarts en de oogarts voor mn lenzen

Nog 1 doodsaai uurtje en dan boodschappen doen. Vanavond eens lekker aan de ijzers hangen ( letterlijk, moet rug trainen )

Nog 1 uurtje inderdaad... even uurtje slapen hier...

Zit middenin mijn middagdip :yawn:

haha ik heb een hele dag dip.. bah bah...

Ik heb echt nets gedaan vandaag.. niets nuttigs dan.

Terug
Naar boven