MuscleMeat

Wat doe je NU?

Broccolli is heerlijk...

Jammie maar nu al weer op...

Absolutely zei:
Verschrikkelijk ziek te zijn !! Zojuist de A3 in puin gereden :sob:

Was eigen schuld ook nog .... ben hier zooooo ziek van.

Geen avondje stappen nu..
Ai thats gotta hurt. Gecondoleerd. :(

Zelda zei:
Belde met de fax naar mijn bureautelefoon en beweerde daarna dat ie mij had horen roepen dat ie fout zat.
Om het te bewijzen bleef ie daarna met de fax bellen. Echt compleet imbeciel die gast, zwaar irritant was dat.

Btw zit mijn koffie nu op te drinken. Zo ff auto uitgraven en trainen (gisteren gespijbeld :p )

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.225
A3 in puin :(

Niet leuk. Ik leef niet vaak mee maar dit keer wel. Was je lievelingsspeelgoed zeker?

rugfoto uploaden en wakker worden. verder trots zijn op het feit dat ik gister voor het eerst een naturel bak magere kwark opgegeten heb zonder toevoegingen als suiker ed! wel flink vaak kokhalzen, maar goed :D

ontbijten... pfff... vandaag en morgen heel de dag wiskunde :(

shake drinken en wakker worden.

Adema zei:
rugfoto uploaden en wakker worden. verder trots zijn op het feit dat ik gister voor het eerst een naturel bak magere kwark opgegeten heb zonder toevoegingen als suiker ed! wel flink vaak kokhalzen, maar goed :D
Congratz bro:thumbs:
Nu ben je ontmaagd ;)

Dani zei:
Ai thats gotta hurt. Gecondoleerd. :(

Thx :( vanmorgen om 9 uur bij de garage van die vent zijn auto. Was een verkoper van de mercedes dealer uit de buurt hier.

Even met zijn baas de schade bekeken. rond de 1500 euro schade.. lekker dan.. :(

DBC01 zei:
A3 in puin :(

Niet leuk. Ik leef niet vaak mee maar dit keer wel. Was je lievelingsspeelgoed zeker?

ja man :( ben hier goed ziek van. but thx

Schade valt mee.. lijkt .. wel ruim 1500Euro :(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Absolutely zei:
ja man :( ben hier goed ziek van. but thx

Schade valt mee.. lijkt .. wel ruim 1500Euro :(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ach k*tje voor je bro maar schade valt nog best wel mee toch?:D

schutboord binnen scherm knipperlicht koplamp (airco pomp?) euh wat zit er nog meer aan die kant...diesel filter?

Sja schroef heeft een keer een s3 total loss gereden ;)

Op zoek nu ... Onderdelen zat voor die a3. ook erg veel in kleur al. Hoop wel dat er niet te veel kleur verschil is.

Moet hebben. motorkap, bumper, koplampunit, en scherm.
Maar de turbo zit er ook nog onder als goed is. maar ziet er achter niet eng uit.

Koplampunit komt er al aan voor 55 euro..
:D

Ben mijn eigen aan het ergeren aan het board dat het zo traag is,Euh net aan de phone gezeten met een kerkdame (LOL ;) )

enne voor de rest fijn aan het werk :D

ga slapen man ! :d

Zo en ook ik ga naar huis :D

Nu nog ff naar huis blazen en oppassen voor vallende sterren hierin dat gekke land :D

trusten en salu tot ijzers

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.238
Thank god, eindelijk thuis. Werken hier bezoekje tusdsendoor, werken daar en tot 5 uur in die &*^%$%$%#-KOU GESTAAN! Wat een stelletje debielen weer vannacht.

Maar goed, het is voorbij. Na een warme douche nog even ScrewLove truste zeggen en zo m'n bedje in.

En morgnavond weer werken...paar uurtjes maar :rolleyes:

nmet wakker.. even hapje eten en dan weer uitrusten in mijn bedje van het eten...

Hier nog niet zo lang wakker, Zo even op verjaardags bezoek

Terug
Naar boven