XXL Nutrition

Wat doe je NU?

DBC01 zei:
Even ophalen uit de plee; goed doorkoken en je kunt je pasta met gerust hart laten sudderen, goed voor de winterse weerstand (en érrug hardcore als ik mag geloven van de mensen hier!)

ik denk toch maar gewoon de drinkwatervoorraad er door te jagen

En als je net naar de plee bent geweest dan hoef je geen zout meer op je pasta te doen. Lekker makkelijk. :)

Was trouwens in een vloek en een scheet gebeurd dat aanzetten van een hoek op die kies... geen verdoving nodig. Maar bedankt voor de toegewenste sterkte, het heeft geholpen blijkbaar :)

Training zit er ook alweer op (timing maaltijden was nog het grootste probleem)

Ik heb lekker pauze...

Ik ga zo eten na mijn pauze.. Normaal heb ik om 1 uur pas pauze.. Maar ga niet nu al eten terwijl ik normaal rond half 2 eet.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.266
Ik ga zo een besteld boek ophalen; Bodyfarm.

Precies, over dat studieproject van doktoren in Amerika, die een stuk land hebben afgezet en er 40 lijken op verschillende manieren hebben neergelegd (in water, opbladeren etc) om te kijken hoe het vegetatieproces verloopt.

Interessant! :)

DBC01 zei:

Precies, over dat studieproject van doktoren in Amerika, die een stuk land hebben afgezet en er 40 lijken op verschillende manieren hebben neergelegd (in water, opbladeren etc) om te kijken hoe het vegetatieproces verloopt.

Dan weet je hoe je iemand moet verstoppen om de minste kans te hebben om gepakt te worden ofwat... :p

wat ik NU doe?

:burger:

ben ik duidelijk?:D

wachten tot het tijd is want geen werk meer liggen hier...

Moet helaas tot 5 uur aanwezig zijn voor als er nog iemand belt...

Me verheugen op de zomer :D

zonnetje scheen wel lekker vandaag hier... :D

6 bammetjes met kipfilet naar binnen aant proppen,

DBC01 zei:

Dit vind jij interessant!? FREAK! :eek:
Laatst was er op Discovery Chanel een special over het machinegeweer, DAT is pas interessant.
;)
Ik ben nu bezig met het typen van enkele hercontrole o.k. brieven. Dodelijk saai werk.
Ik houdt me ook liever bezig met me te verheugen op de zomer. Pokke klimaat hier, bah.

DBC01 zei:

Interessant ???
Dit noem ik SCARY :eek:

DBC bij jou is er echt iets niet helemaal in orde daar van boven :no:
Beginnen de roids je hersenen aan te tasten? :D

Voor de CSI fans allaaaaang bekende kost :D

Zit nog op kantoor. Ff prakkie naar binnen schuiven, zo naar school

Forummen.. :cool:

Heb ff een rustweekie genomen en komende donderdag weer volop aan de bak. Rugdag en triceps. Lekker afbeulen in de sportschool. Sinds een paar weken heb ik wat cardio erin gestopt (ben langzaam aan het cutten). De broeken die een aantal weken nog strak zaten, zitten nu een stuk losser, Heerlijk ... Can´t wait for the summer. :cool:

Die foto´s die ik op het forum heb geplaatst heb ik aan mijn maten gestuurd. Allemaal zeer positief en ook jaloers (al geven ze het niet toe). Als ik de foto´s bekijk dan ben ik zeer trots op mezelf en na de cutperiode zal het nog beter eruit zien. Sommige willen nu ook gaan trainen. :D

Laatst bewerkt:
Hey de bodyfarm was een tijd terug eenheel stuk van op tv.. Vind het eigenlijk wel geweldig om te zien. Best appart want die lijken daar rotten allemaal op hun eigen manier...

Terug
Naar boven