MuscleMeat

Wat doe je NU?

Sjah .. zijn er maar weinig volgens mij die zich er echt aan houd !

Maar ben tegen alcohol.. dus maakt het voor mij erg makkelijk

Ach, je mag heus wel eens wat drinken hoor. Ik ga zelf ook een keer of 3 in de week uit. En ik kom dan zeker niet altijd nuchter thuis.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.326
Wakker worden, mail lezen en ontbijten...en weer slapen.

En dan nu: injecteren. Test en NPP maar ook: De Nieuwe Winstrol. Gisteravond een voorproefje en vandaag wat meer. Daarna CD's ophalen en wat films copieren voor maatje Screw en aso-hard trainen. Tenslotte gaan we ook nog werken. Vanavond dan.

water drinken, liters water drinken

• #1.328
Verzuip je niet? Ik kan een voorbeeld aan je nemen Dani...

eten en drinken
het leven is een paradijs:D

Kwark eten met musdinges... Straks trainen .. half 7 ofzo

• #1.331
Me te barsten irriteren aan het feit dat een knuppel zo stom is geweest HCG amps aan elkaar te tapen (!!) en te versturen in een bubbelenveloppe....:sob:

1 van elk heeft het niet overleefd :thumbs:

Volgende maand op DBB: DBC presenteert een cursus professioneel verpakken voor beginners.

DBC01 zei:
Me te barsten irriteren aan het feit dat een knuppel zo stom is geweest HCG amps aan elkaar te tapen (!!) en te versturen in een bubbelenveloppe....:sob:

Volgende maand op DBB: DBC presenteert een cursus professioneel verpakken voor beginners.
Zal ik een eerste hint geven:

Versturen in een cassettehoesje of een VHS-hoesje:thumbs:

DBC01 zei:

Wat een dombo zeg :D

Oh jee nu vergaat de wereld...

• #1.335
@Blacknight: Thanks! er is er gelukkig eentje die een goeie voorzet kan geven!

@Screw: Ja errug stom he!! WIE zou dat nou gedaan hebben?

@Purple: Pas op paarsmans, met 4 woorden vergaat de jouwe! :eek:

Mijn wereld...

Droom en fantasie werelden vergaan niet he...

:D

• #1.337
IK ga maar weer even snel wat afdelingen checken voordat ik spijt krijg van mijn sarcasme...:devil:

• #1.338
Blehehehe

Net even een Turk gek gemaakt. Z'n gehoofddoekt zusje vind mij wel leuk alleen mag niet kijken. Dus ze wacht totdat d'r broer niet kijkt en dan staat ze openlijk te staren lol :roflol:

Ziet die Turk het ineens...gaat ie me 5 min vuil aankijken lol :D

• #1.339
Die vrouwen toch. Wat handig. Heeft ze zich net achter de pilaar opgesteld, praat ze met een familielid en dan onderwijl even nét langs het hoofd van het familielid mij begluren....zelfs met een lap stof om houdt niemand ze tegen :D

Ik heb net even karma uitgedeelt onder ''karma voor jou bro, krijg ik hem wel terug :P?''

:D

Terug
Naar boven