XXL Nutrition

Wat doe je NU?

Ik zit nog ff aan een bak koffie en ik ben onze verse mod aan het pesten :D

En dan ga ik zo naar Utrecht toe nog ff wat werken,en dan vanaaf weer lekker knallen ;)

Ik ben aan het werk... Nou ja aanwezig...

Directeur is ziek, gisteren ook iemand ontslagen hier...

:D

Ben aan het genieten van de zonnenstralen die door het raam op m'n bol schijnen.

ff een paar uurtjes werk er door heen knallen en dan ...... weer keihard benen trainen vnv. Is een van m'n favoriete spiergroepen om te trainen.

Sfeer is hier wel oke nog... Iedereen denkt wel wie wordt de volgende...

Maar diegene die weg is mocht ik toch niet. :D

Aan het werk, beetje surfen, beetje chatten .. uitbuiken van kwarkie..

Verder zo onrustig als de pest.. Gaat weer lekker :(

Ik heb een pesthumeur, pijn in me rug, niks te smoken in huis en een jankende kat en een grote afwas

Snoepje zei:
Ik heb een pesthumeur, pijn in me rug, niks te smoken in huis en een jankende kat en een grote afwas

Paar dingen zijn op te lossen ;-) Kat moet je gewoon eten geven.. roken .. kan je beter mee stoppen ;) anders even op de hoek halen, afwas... mjah .. kan morgen ook nog wel,

En rug .. Even goed insmeren, en warm houden

veranderen de topictitel aub even in:

Wat doe je NU, Purple?

Eten, straks klaarmaken om te gaan trainen. Heb vandaag een dagje vrij, dus schuif m'n training een dag naar voor zodat ik morgennamiddag op m'n gemak ben :)

Ik heb sinds lange tijd weer pijn in m'n biceps! :banana:
Heb ik haast nooit pijn in, eindelijk weer is het idee dat ik ze goed afgebeuld heb :D

Daarom maar geen rug trainen vandaag, zo naar de gym voor een zware LEG-WORKOUT! :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.353
Ik ga even dat pakketje met mooie films op de post doen naar die boer die het niet verdiend heeft.

Mag ik ze adres :D heb ook nog een pakketje!

Ik zit in me veels te hete pap te blazen. Dat spul is altijd of te warm of plotsklaps koud..

K*trug van me, trainen ging echt k*t. Rugoefeningen wat lichter gepakt en die gingen prima. Tijdens me biceps schoot het er echt gdvd weer in. In eerste instantie kon ik niet eens meer bewegen of gewoon opstaan maar later trok het wel weer wat weg. Training heel voorzichtig afgemaakt maar toch een k*tgevoel hierover :mad:

Ik zou als ik jou was gewoon maar even een weekje stoppen Snoep, en eventueel ff naar de fysio.

Goed plan denk ik .. even rust houden...

De dag weer voorbij ... Even iemand ophalen .. en dan trainen, zonnen .. enz

Ik ben (met het kwijl in mn mond) aan het toekijken hoe mijn zusjes
zo'n grote celebration chocolade doos aan het leeg eten zijn
leuke bezigheid hoor :D

Wachten tot ik ga trainen....

Morgen een uitje in een sportcentrum .. lekker karten en tubegliden. Het is in een wintersportcentrumplace en het houdt in dat je met een band van de helling afsuist.

FF wat collega's pesten. :cool:

Maandag heerlijk getraind. Donderdag rug - en tricepsdag. Heb er nu al zin in ..

Terug
Naar boven