XXL Nutrition

Wat doe je NU?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.381
Ik wens je héél veel succes; T-Mobile hanteert NSB praktijken m.b.t. afsluiten van klanten.
Het kán zijn dat als jij over 2 jaar een ander abo wil afsluiten bij een andere provider, je dat niet kunt. Na veel speurwerk zal je erachter komen dat T-Mobile je automatisch als wanbetaler heeft laten registreren en niet uit het bestand heeft gehaald.

Zo kom je nogeens wat leuks tegen.

ohh nice
er staat me dus nog heel wat te wachten,
ik heb dat abo al bijna 2 jaar, altijd normaal betaald enzo
ik ga er dus echt weg, word er echt niet normaal behandeld

• #1.383
Ik zou maar heel voorzichtig zijn en al je correspondentie bewaren.

T-Mobile gebruikt het meest besproken, meest beruchte deurwaarderskantoor van Nederland als geldloper; Intrum Justitia. Oppassen dus! En alles bewaren!

DBC01 zei:

Mag lijen dat ik een dik hotel neergezet wordt met gym, anders wordt het zoeken naar een sportschool in een land met mensen die je van jongs af aan geleerd hebt te haten nav het verleden.

En dan bedoel ik niet '40-'45, maar de verloren WK finale van '74. :cool:

Ja ik ga er gewoon achteraan.
Ik heb gelukkig alles wat ik van ze heb gekregen bewaard.
Op mn afschrift staat ook gewoon dat ik heb betaald dus ik snap het hele probleem niet ???

Just another day @ the forum...

DBC01 zei:
Ik zou maar heel voorzichtig zijn en al je correspondentie bewaren.

T-Mobile gebruikt het meest besproken, meest beruchte deurwaarderskantoor van Nederland als geldloper; Intrum Justitia. Oppassen dus! En alles bewaren!

idd!!!

(off topic :ik had wel wat lullig's verwacht met de post moppie valt me weer tegen :D )

• #1.392
Het MrJ, van die paar dagen zak je echt niet in hoor. Die angst zit er bij velen in en is ongegrond. Een paar dagen finale rust in een kuur zijn nooit weg!

Screw gaat blij worden als ie thuis komt.

Laatst bewerkt:
  • #1.393
SCREWBEAST zei:
idd!!!

(off topic :ik had wel wat lullig's verwacht met de post moppie valt me weer tegen :D )

Ik kan je altijd nog mijn hoop stero-stront vacuum verpakt opsturen hoor.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

DBC01 zei:
Ik kan je altijd nog mijn hoop stero-stront vacuum verpakt opsturen hoor.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik had vrouw al aan de phone bro en het is er en niet gebroken of extra verpakt:D

En als jij je stront wilt brengen vind ik dat best maar dan kom je maar met je vrouwtje langs dan weet ik:

1.dat het vers is.

2.dat ik jouw ook ff blij kan maken op het zeeuwse strand met een marder control in je handen.

3.Kan je stront vergelijken met die van mijn zoon :D

4.kan ik genieten van jouw vrouw en mijn vrouw :D

-x-

• #1.395
Wat heb jij altijd een héérlijk onbevangen dromen jongeman! :D

DBC01 zei:
Het MrJ, van die paar dagen zak je echt niet in hoor. Die angst zit er bij velen in en is ongegrond. Een paar dagen finale rust in een kuur zijn nooit weg!

Screw gaat blij worden als ie thuis komt.

4 dagen niet trainen in een kuur terwijl je 2 weken ervoor maar 3 v/d 5 dagen hebt kunnen trainen?

Hope so.

Ik ben weer op mijn werk, weer een dag vervelen, hebben jullie nog leuke ideeën wat ik kan doen?

Terug
Naar boven