Fitness Seller

Wat doe je NU?

tonijn essen :]
en zo me haar maar is doen, als het opdroogt na het douchen is het een afro look~~

Net gegeten en relaxen

Net klaar met trainen,ff rondje bij lezen en dan lekker naar de strandtent :D

wachten op het eten :) Damn I'm hungry (zoals altijd) :D

mmmmmmmm ik ga zometeen lekker chinees eten :cool:

Muziek luisteren, relaxen en vanavond naar een verjaardag (zal, "helaas", wel wat alcohol gaan drinken, maargoed, is alweer een tijdje geleden sinds ik dat deed. Toch heb ik achteraf een soort "spijt" gevoel als ik bier heb gedronken, hoe zielig dat ook klinkt :D ).

Naar een reunie geweest van mijn oude school.

Ze waren allemaal onder de indruk dat ik zo breed ben (vind zelf wel meevallen). Ik was vroeger supermager zeiden ze. Wel een relaxt gevoel :cool:

Dadelijk rijst met ragot saus .. jammie..

Posten in de 'wat doe je NU?'-thread...

Ik ga strakjes mijn spullen inpakken voor mijn weekendje richting het noorden

Met Robslet chatten :P

Hmmm ... lekker aan het chillen, heerlijke muziek van st germain opstaan. beetje surfen, en sl*tten

k ben me aan t vervelen.. ben doodop.. zo maar ff slapen..

Nee in friesland.. nog best een stuk rijden naar delfzijl.. om 8 uur morgenochend rijden we daar weg naar delfzijl.

Maar wordt pas rond 12 uur opgelhaald vannacht. Dus straks lekker even slapen in de auto. :D

En vergeten jullie allemaal niet de klok een uur vooruit te zetten vannacht

Purple zei:
Nee in friesland.. nog best een stuk rijden naar delfzijl.. om 8 uur morgenochend rijden we daar weg naar delfzijl.

Maar wordt pas rond 12 uur opgelhaald vannacht. Dus straks lekker even slapen in de auto. :D

Zet dit maar in het Wat doe je nu Purple , Topic :rolleyes:.

Purple zei:

gezellige meereizer ben je ;)

Nee waarom ik vind dit topic leuker..

Weet je wat als jij dat zo graag wil.. zet jij het dan maar in dat topic.

Terug
Naar boven