AndroidHealthClinic

Wat doe je NU?

Snoepje zei:
zit een potje strontsjago te zijn :mad:

verder bezig me huissie in dozen te pakken, al me lieve spulletjes zal ik een tijdje niet meer te zien krijgen :(

Waarom sjago.. Nou ja het weer is niet zo best, maar wel lekker een vrije paasdag.

En je gaat nu toch een leuke spannende tijd gemoed nu je weg gaat. Je gaat in ieder geval wat zien en leren. Zou het ook wel willen, maar dnek niet dat ik zo weg zou kunnen gaan of misschien ook niet durven.

Net terug van trainen. FF forummen en over een paar uur eten.

Ging toppie. Woensdag weer aan de bak.

Purple zei:
Waarom sjago.. Nou ja het weer is niet zo best, maar wel lekker een vrije paasdag.

En je gaat nu toch een leuke spannende tijd gemoed nu je weg gaat. Je gaat in ieder geval wat zien en leren. Zou het ook wel willen, maar dnek niet dat ik zo weg zou kunnen gaan of misschien ook niet durven.

Ik weet niet eens waarom....te lang geslapen, me lichaam voelt net als een dweil :o Zeker al 5 dagen niet getrainend ook! daar wordt ik ook niet echt vrolijk van :) vandaag wou ik gaan rolschaatsen maar t kwam met bakken uit de lucht dus dat ging ook niet door :(
Verder is het erg SAAI hier op deze paasdag!!!!
Maarrr.. ik ben inmiddels al weer wat opgevrolijkt :cool:
En je heb gelijk ook, wordt echt spannend binnekort, ik moet ook nog een keer afrijden en ik ga al bijna weg ook :rolleyes: nu is het dus stilte voor de storm en dat frustreerd denk ik ook een beetje (vandaar dat inpakken :D )

Emile zei:
Bij ons was de gym dicht:sob::sob:

Ga ik vanmiddag een film halen bij een sportvriend zegt tie dat tie wel getraind heeft, hij heeft de sleutel van de gym. Als tie mij nou even gebeld had :mad:

vanmiddag me kamer opgeruimd.. damn wist niet dat ik zoveel rotzooi op me kamer had staan :D

net met me ouders een paas dinner gehad.. ben blij als ik morgen weer lekker rijst met kip en broccoli aan het eten ben...

nu weer lui aan het zijn.. in te denken hoe het zou zijn als iik 24 uur verder zou zijn en weer kon trainen.. ohh heerlijk de hele week knallen en zaterdag naar de verjaardag van me vriendin :D

naja.. ben in mezlef aan t lullen.. wat een lamme dag toch weer :yawn:

Wat aan het surfen mijn spullen aan het pakken voor morgen,Zo ff douchen en kleertje's aan en dan met zijn allen gaan wokke :D

kmoet leren..alleen geen zin :( toch maar doen straks.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.610
Ik mag eten wanneer mijn lichaam erom vraagt, da's nog veel beter! :D :thumb:

Lekker chillen met een heerlijk muziekje op de achtergrond.

Morgen ook nog lekker vrij. :D

heb kwark besteld ... Maar moet ook poepen .. Wat zal ik doen .. eerst kwark .. of eerst poepen .. :(

Beslissingen in het leven zijn soms zooooooooooooooooo moelijk

btje leren --> tentamen morgen. denk niet dat ik het haal overigens :rolleyes:
maar morgen weer lekker pompen als ik dat zaakje afgehandeld heb en donderdagavond maar weer eens stappen.

Net terug van een monster training :D

Moet vaker gaan wokken :P

Ga zo trainen :coolnana: rug en biceps :) heeeeerlijk :rocker:

..in een midlife crisis zitten :rolleyes:

Midlifecrisis... nu al...

Pff koffie drinken.. zo shake en beetje eten.. geen grote honger. heb denk het weekend teveel ijs en choco naar binnen gewerkt...

Ach 1 keer pasen in het jaar. Nu ben ik weer braaf.

das niet leuk Dani. zit je daar al lang mee?
Anders ff lekker op vakantie gaan en nieuwe plannen maken! :cool:

ik zit in ieder geval ff te chillen en ga zo weer wat leren. :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.619
Een Dani aan de Anavar moet springlevend zijn. Niks midlife-crisis! Werk aan de winkel, je goals nastreven! :cool:

Morgen 10 uur lang in de constructie werken :eek: . 4 eurootjes per uur en word niet doorbetaalt voor pauzes :mad: . Jah en dat voor 10 uur lang morgen overmorgen en de dag erna! (en ja om 6 uur opstaan :rolleyes: )

Terug
Naar boven