AndroidHealthClinic

Wat doe je NU?

vet nr op slamfm, 2take me away, die met die tekst van africa (toto) erin. Lekker!

die dus aan het luisteren.... ook wat kh aan het verwerken, om over driekwartier mn t**ten een oplawaai te geven! Mag ook wel...

Forummen natuurlijk.

Dadelijk nog ff buizen en dan mijn nest in. Morgen weer trainen :cool:

Hehe, ben net thuis van het trainen
ben lekker helemaal afgebeuld en mn spierballetjes zijn helemaal opgepompt
jammer dat dat morgen weer weg is :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.624
Ben bezig met het doorspitten van een buitenlandse thread die z'n weerga niet kent.
Spontane lozingen zijn uw deel wanneer dit op DBB komt....:D

1bestthread.jpg

ananas eten en out gaan van dit plaatje :p

mijn fles water vullen
en aan het leren voor mn engels examen morgen :eek:

aan het werk.. net gegeten. Het is hier heerlijk rustig vandaag.

Lekker een vrije dag gehad... Vanmorgen bij de dokter geweest voor vreemde plek achter me oor.. Was idd een onsteking die hij even met groot mes weg gehaald heeft :eek:

Maargoed.. de rest van de dag met groot pleister achter me oor, maar ben weer gerust.
Vanaaf behoorlijk bruut getraint... morgen weer werken,

half 7 de wekkert.. en 7 uur in de auto ..

Zo eerst maar eens een para nemen voor ik ga slapen.. Anders een slechte nachtrust :(

Lekker aan het werk (aanwezig) beetje internetten

Net uit bed. Bak yoghurt met havermout en pro80 naar binnen aan het werken :)

Boekverslag aan het afmaken...

Deze week 2 boeken gelezen, 2 boek verslagen, eindbalans en poezie gemaakt! :eek:

Ik haat het dat ik dit soort dingen altijd uitstel tot op het laatste moment... :mad:

Aan het werk en gelukkig om 3 uur lekker klaar...

Het is rustig hier en kan nu niet werken.. Wacht op rechten om contracten vast te leggen.. Bah bah...

Ben net uit bedje :D ga zo trainen en nog ff op speurtocht voor die deca-dboll wanker :D

WEEKEND!!!

Purple zei:
Aan het werk en gelukkig om 3 uur lekker klaar...

Het is rustig hier en kan nu niet werken.. Wacht op rechten om contracten vast te leggen.. Bah bah...

Super aan het werk weer, Slapen was nou niet echt super vannacht. Erg veel moeite om wakker te worden vanmorgen.

Vanavond benen trainen.. vrijdag een full body..

@DBC Gelukkig had je gelijk, maakte me zorgen omdat het naast een moedervlek zat.

etenstijd

Wakker worden.

:yawn:

net gegeten en me aangekleed enz :) nu ff lamzakken tot half 10. dan hoef ik pas te beginnen met werken (stage) :D :D

en mezelf aan t uitschelden voor de spiegel.. waarom ik niet huger ben :sad: ik zie er niet uit in een t-shirt :mad:

Terug
Naar boven