XXL Nutrition

Wat eet je nu?

Zalm, champignons en aardappelen. Smakelijk! :D

rode kool met een uitje, kipfilet, abrikozen en ook nog wat (zelfgemaakte) appelmoes.

bord havermout

net beetje pasta met veel champignons en rundergehakt op - lekker!
Gaat weer een tijd duren voor ik dat eet...

pff heel mijn voedinggschema is verloosd door examens en shit. daarnet : hamburger en groene thee

pff heel mijn voedinggschema is verloosd door examens en shit. daarnet : hamburger en groene thee

Is vervelend, maar dat doe je uiteindelijk zelf...
Maak het nuttig en gooi er wat cardio tegenaan morgen - dan heb je er ook nog wat aan gehad...

Aah, Jonas :D Blijven eten eh ;) Studeren en eten, ook niet komen trainen vandaag door examens i suppose? Maar kheb binnekort ook examens dus zal ook moeilijk zijn! :(

Kwark met noten en lijnzaad :D

Aah, Jonas :D Blijven eten eh ;) Studeren en eten, ook niet komen trainen vandaag door examens i suppose? Maar kheb binnekort ook examens dus zal ook moeilijk zijn! :(

ja logisch gekke eindwerken enal, geen tijd meer om goed te eten, leef nu al paar dagen op whey shake tot als het middag is :s moet dringend es mezelf een slag in mijn gezicht geven en eten. en ja ook nog wat persoonlijke problemen die me niet echt goed bekomen.

bakje kwark..

Ik denk dat ik zo maareens een BaCo ga mixen...

Japans: zalm rauw dippen in de Kikkoman zoute ketjap met wasabi
2 tomaten - komkommer - radijsjes

NightProtein met LeanDessert (zijn allebei zonder toevoegingen niks)

Laat die BaCo maar zitten...

Kwark met een halve liter melk.

Terug
Naar boven