Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kip
het is nooit te laat voor kip
/haat aan alle kwarketers

Salade van kip, paprika, ijsbergsla met een dressing van pesto, appelazijn en oregano. Met wat geroosterde pompoenpitten
Ik vraag het maar even hier want ik denk dat anderen het ook wel interessant vinden.keto?- 200 gram vette kaas
- een halve kip
- 1 tomaat en sla
- 5 worsten uit bokaal
- mayonaise en mosterd
...
Wazzup, ik vraag me iets af. Aangezien je kennis gok ik zomaar dat jij toch wel een structuur, of richtlijn, voor je eten hebt. Zou je hier iets over willen vertellen?
Persoonlijk ben ik opgegroeid met een moeder die altijd zeer gevarieerd en uitgebreid kookt (weinig aardappelen met vlees). De gemiddelde BB schema's staan mij ergens dan ook niet zo aan, droge rijst met kip is niet mijn ding. Ik snap dat wanneer je traint om snel gespierd te worden zolang je nog jong bent deze weg goede resultaten kan opleveren. Maar ik zie trainen als iets dat ik mijn hele leven consistent wil volhouden. Ik gooi dan ook liever een pak groente, kruiden en saté saus bij die rijst en kip om er wat lekkers (en gezonds) van te maken.
Ik denk ook niet dat zo'n dieet, zeker op de lange termijn, veel nadelen zal opleveren qua spiergroei, wellicht zelfs voordelen. Sowieso zal je na een langere tijd trainen minder eiwitten nodig hebben om voor voldoende spiergroei te zorgen, waardoor je je ook meer kan permiteren. Verder vind ik alles tot in detail bijhouden ook wat lastig (zeker als je dit jaren zou moeten doen) en wordt nog lastiger naarmate je kookt zoals jij.
Ik zou daarom graag van je horen wat je 'strategie' is zodat ik ook een goede middenweg kan vinden tussen lekker, gezond en adequaat (of meer dan) voor training doeleinden.Ik vraag het maar even hier want ik denk dat anderen het ook wel interessant vinden.
) Maakt die misschien 2% afwijking echt uit... niet als je die 2% gewoon mee rekent en ergens anders compenseert (2 slierten spaghetti minder of zo).bordje aardappelen opgewarmd in de magnetron, niet te vreten!
daarna gelukkig nog 2 boterhammetjes kaas en een glas melk![]()