Fitness Seller

Wat eet je nu?

6 zelfgemaakte protein pancakes...mmm

Ik eet vaak raar. Ik kan makkelijk lang zonder eten, maar soms eet ik in een keer heel veel. Ik ben nog niet zo lang met voeding bezig, dus heb er ook niet zoveel verstand van.

Rond drie uur:
1 krentebol
2 droge bruine boterhammen
1 bakje muesli
1 bakje yoghurt
1 bord pasta
1 portie noodles (uit zo'n zakje)

Banaantje met een creatinedrankje.

200 gram gegrilde zalm en wat pasta

kwark + appel

Hey,

Is het nou goed om elke dag een banaan, twee kiwi's en een appel te eten of is dat iets teveel van het goede?

---------------
1,92
78 kilo

Hey,

Is het nou goed om elke dag een banaan, twee kiwi's en een appel te eten of is dat iets teveel van het goede?

---------------
1,92
78 kilo

Danny, ik zag in je post hierboven dat je al aangaf nog niet zo lang met voeding bezig te zijn.

Ga even hierheen om je BMR uit te rekenen.

Dan volg je mijn topic om uit te kunnen rekenen wat je voor je werk (al naar gelang de zwaarte) en voor je workouts aan Kcal erbij op moet tellen.

Dan ga je elke dag opschrijven hoeveel Kcal (onderverdeeld in Koolhydraten, Eiwitten en Vetten je binnenkrijgt. Dan kun je meteen zien of te teveel eet of zelfs te weinig (wat het gros van de starters doet).

Dan heb je meteen antwoord op je vraag of die banaan en die 2 appels teveel of misschien zelfs wel te weinig is ;)

Het lijkt moeilijk! Is het niet! gewoon een paar uurtjes rustig de tijd voornemen en het zal alle verschil uitmaken voor je resultaten.

sucses!

biefstuk ong 200 gr met ong 500 gr spinazie

Zojuist:
Rijst met vis en doperwten

Bedankt Gixxer! :)

500 gram kwark
500 ml chocomel

Lasagne.. kwam net terug van werk.. 6 uur niet eten is wel killing voor mij
maarja zaterdag voor de laatste keer :D

Als laatste whey met stiekem een beetje kwark want ik vind dit zo lekker.
Kijk alweer uit naar straks, dan mag ik het weer, alleen dan met meer kwark. :D

Kwark heerlijk :P.. er is ook kwark met een smaakje hoor :D

Mijn voorlopige mening:
Hoe meer proteine erin --> hoe dikker ie is --> hoe slechter ie smaakt

De kwark die ik nu eet is 10.8 gr proteine /100gr, men lepel blijft er in rechtstaan. Bweik.

Mijn voorlopige mening:
Hoe meer proteine erin --> hoe dikker ie is --> hoe slechter ie smaakt

De kwark die ik nu eet is 10.8 gr proteine /100gr, men lepel blijft er in rechtstaan. Bweik.

Nee ik bedoel zonder Whey maar met een smaakje in de kwark. dus bijvoorbeeld vanille kwark of bananen kwark

broodje ham

Terug
Naar boven