AndroidHealthClinic

Wat eet je nu?

Cornflakes, havermout en melk.

liter water en een glas sprite zero - om en om ;)

Net grote pan macaronie elleboogjes gemaakt met (in suiker) gebakken hamblokjes en 4 uien meegebakken.., eitjes erbij en :meal:

goulash & fritjes :)

riijst, kip en roerbakgroente.

zometeen hamburger uit de grilpan, aardappelen met ui gebakken en een salade :D

pizza tonno mofokkers
+ 500 ml chocomelk

dadelijk 500 ml milkshake halen bij me buren (ja ik woon naast een snackbar:D)
en wat scheppen whey in de mik :)

440g sperziebonen (1 blik)
40g zilvervliesrijst

liter water en een glas sprite zero - om en om ;)

Ben je geen fan van water en gebruik je sprite om het toch weg te krijgen ? of gewoon voor de lol.
Sommige mensen vinden het lekker om een paar citroendruppels erin te doen..zelf vind ik het ranzig maar me zus en ma drinken het soms wel eens.

Zelf heb ik veel beef shanghai op en wat fruit daarvoor.

Mijn voeding is echt zo slecht de laatste tijd.. ik moet het echt weer gaan verbeteren.

Gnochi con tonno

10x9axl.jpg

Gheheh.. je zou zo in een restaurant kunnen werken :)

De mechelse Herder van de buren.

Pasta, kaas en een blaadje erover ;)
Ziet er heel leuk uit hoor verder.., maar voor een oordeel moet je het proeven!

akkoord maar hij verzorgt zijn gerechten wel erg mooi..daar doelde ik meer op..maar ik denk ook wel dat het goed smaakt.. want als je je gerechten opmaakt zorg je er ook voor dat het goed smaakt.

Ben je geen fan van water en gebruik je sprite om het toch weg te krijgen ? of gewoon voor de lol.
Sommige mensen vinden het lekker om een paar citroendruppels erin te doen..zelf vind ik het ranzig maar me zus en ma drinken het soms wel eens.

Sprite zero is lekker, en had nog niet genoeg water op voor vandaag...
Allebei is lekker, met citroen is ook lekker. Sprite met wodka is nog lekkerder :D
(maar dat heb ik al 6 weken niet meer op...)

Misschien een domme vraag, maar welke kwark is het best om te eten voordat je gaat slapen? alvast bedankt

Terug
Naar boven