Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
250 gram kipfilet (van die plakjes bij de ah) en een pak rijstwafels...
op woensdag altijd kipfilet, rest van de dagen 2 blikjes tonijn!
hmm, eerst een meeting in en daarna rijst wafels met 250 gram kip! yeah!
Jij eet ook niet veel in de cut - of wel?kip-kerrie soep op..
ben in de cut maar ach, 1 soepje...vanavond 12 vissticks +doperwten/worteltjes en dan weer keihard trainen!

Als jij het zegt... ziet er uit alsof jouw stofwisseling gruwelijk vertraagd is (want je eet echt véél te weinig)...nope,
ik heb een heel langzame stofwisseling. Als ik naar een patatje kijk kom ik al 4 kilo aan
Om precies te zijn:
7:00 50 gram brinta + 30 gram whey
11:00 half pak rijstwafels met 125 gram kip of blikje tonijn
15:00 half pak rijstwafels met 125 gram kip of blikje tonijn
18:00 80 gram ongewogen pasta/rijst + 200 gram kip/biefstuk/vis + 200 gram groente
22:00 500 gram kwark
Slaat dus echt nergens op, maar goed, het werkt wel bij mij
(ben al 7 jaar ofzo bezig met fitnessen en eetschema;s en mijn lichaam kan gewoon niet tegen 8 keer per dag eten met rijst/vlees pindakaas, noten en al die shit)
Ik ben netjes 110 kg op 1,80 meter lengte (met wel wat vet rond mn buik/heupen maar das normaal in de winter voor mij)...(naturel) geworden met zulke eetschema;s
Dus tsja![]()
pasta, tonijn, paprika, augurk en een bosuitje
smaakt echt naar niets![]()
nah, gewoon heel erg uitgekeken op tonijn

Als jij het zegt... ziet er uit alsof jouw stofwisseling gruwelijk vertraagd is (want je eet echt véél te weinig)...
Ach zou best kunnen, hoe dan ook, dit vult genoeg, voel me geestelijk en lichamelijk erg goed...
als ik dat vet weer een beetje ben kwijtgeraakt ga ik langzaam aan maaltijden bijvoegen...
te beginnen met nog een blikje tonijn of stukje vis en dan langzaam omhoogkrikken