XXL Nutrition

Wat eet je nu?

Roerei met gerookte zalm
110br6e.jpg

Boontjes met bief

14k9xe1.jpg

tomaten-sla soepje met rundsballetjes en veel pili pili

Preisoep met schimmelkaas

2exvudv.jpg

Iedere dag een soepje? :p Maak je ze helemaal zelf of deels uit blik? Ziet er iig goed uit.

Ben zelf een blik wilde rode zalm aan het eten met een komkommer on the side..., en zelfs zo direct uit blik is het echt heerlijk. Super lekkere afwisseling van die taaie blikken tonijn in water. ;)

bakkie kwark

Iedere dag een soepje? :p Maak je ze helemaal zelf of deels uit blik? Ziet er iig goed uit.

Ik eet niets uit blik of pak, helemaal vanaf scratch gemaakt (al gebruik ik zelden zelfgemaakte bouillon, want dat is me net iets te veel werk)

En ja, ik hou van soep in een dieet... Er is zelfs onderzoek geweest naar het verschil tussen een glas water voor een maaltijd en een glas maaltijd in de maaltijd (aka soep). De laatste groep had veel minder snel honger, dusss...

plus ik eet in de bulk zelden soep, dus is het wel weer eens leuk om met soep te experimenteren (en ze vallen erg lekker uit moet ik zeggen). Nu eet ik ook wel andere dingen, maar de rollade met bloemkool was bijvoorbeeld niet fotogeniek genoeg om voor een foto in aanmerking te komen (wel lekker, dat wel).

Pasta con tonno

2hgy69f.jpg

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik zit te twijfelen of ik mijn pot Ben & Jerry's zal aanbreken..ken mezelf,als ie open gaat gaat ie meestal ook helemaal op..Verstandig is om gewoon een bak kwark te pakken..:rolleyes:

100 gram gerookte zalm, hand cashews en halve liter melk.

a2c5n7.jpg

Roerei met geroosterde boterhammen en geroosterde kalkoenfilet. Drankje: Verse Sinaasappelsap.
Helft van het ei bleef gvd in de pan kleven! :mad: Op zo'n momenten mis je de anti-aanbak-koekenpan. :o

Spaghetti met mosseltjes, ei en nootjes. Als groente enkele gestoomde stronkjes broccoli!

17:30 Portie megagrow, 1 banaan
18:15 250 gram kipfilet, 80 gram brinta, 300 gram haricots vert (t*ring wel ff proppen zeg..)

strax een subway

"Surinaamse" bloemkool

23vhzec.jpg

nu wat noten + rijstcrackers
strax nog wat rijsttaart en chocomelk
en dan na 22u nog 500gr kwark

liter karnemelk

Begint meer "post een foto van je eten" te worden :p

Laatste gerecht van Wazzup ziet er heerlijk uit zeg :)

Terug
Naar boven