- Waardering
- 1.446
- Lengte
- 1m89
kurkuma is "also known as" koenjit en is slechts een bestanddeel van kerrie (wat gewoon een mengsel van kruiden is).
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kurkuma is "also known as" koenjit en is slechts een bestanddeel van kerrie (wat gewoon een mengsel van kruiden is).

Een halve kilo Chinese wokgroente mix bestaande uit 7 verschillende soorten groente!Met blokjes gemarineerde kipfilet.
[afbeelding niet meer beschikbaar]

PS: je bestek ligt verkeerd om of ben je soms zo'n linkspoot ?
(en niet uitgelijnd ook tssss...)
Maar mooie cut-maaltijd !

Oja, als je er whey doorheen doet moet je wel meer eieren of water toevoegen, anders word de substantie te droog. 3 normale eieren met 100 gram havermout is perfect voor de structuur.
Ja, ben van plan om 100 gram havermout+ 3 hele eieren+ Schepje whey+ Appel ofso te doen. Vermengen met water.

Gewoon mengen tot je een stevig papje hebt. Sja het is even experimenteren, want dit is geen bestaand recept.![]()

Looking good!
Kip gegrild?door de poelier. Krijg ik ze kant en klaar mee in een zakje.. vries ik ze in en hoef ik ze alleen even op te warmen in de magnetron. Daarna het vel eraf en dat even uitbakken ... Mmmmm... In het vet dat vrijkomt de aardappeltjes even opbakken en dan de zuurkool erbij
theelepel kerrie en wat peper.
gelukkig dat de kindjes uit afrika niet kunnen meelezen , ze zouden stikken in hun watergetand