MuscleMeat

Wat eet je nu?

Net 4 boterhammen met kipfilet. Verassend.

250 gram pepersteak extra mager volgens appieheijn
en een bergie sla met een beetje ketchup

50 gram eiwitten en weinig koolhydraten

Net 50gram cashewnoten op :)

witvis, rijst, eitje, augurken, tomaat, komkommer, klein stukje kaas, sla en een shake... lekkah lekkah

6 boterhammen. 4x kipfilet, 2x pindakaas...borrrrrrrrrring

Zilvervliesrijst, kikkererwten en zonnebloempitten.

Al hele week 2 keer per dag, vanaf morgen maar eens een andere voedzame rijstsalade maken. Iemand goede tips?

dat bestek van wazzup is echt vet

Krijg genoeg eiwitten binnen ;) En eet er nog wel eens kipfilet, tonijn of gekookte eitjes bij hoor.

Dit is vooral om een voedzaam tussendoortje bij de hand te hebben. Maak elke zoveel dagen een grote pan klaar. Wel zo makkelijk.

als het goed is komt mijn ma zo thuis, en is hij langs de markt geweest! :D (verse tonijn=instant win)

nu moet ik het nog even doen met wat eieren, sla en rijst.

kikkererwten ! (7.5 gram eiwit per 100 gram)
en rijst heeft ook 7 gram per 100 gram.

tezamen nog een volledig amino-profiel ook.

---------- Toegevoegd om 13:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:33 ----------

dat bestek van wazzup is echt vet

Huh welke ?

Dat 30 jaar oude bingo-bestek ?

Of dat setje van Jean de Bouvrie (DAT is inderdaad een vet setje IMO (mag ook wel voor dat geld))

Of dat setje uit dienst (PSU).

lekker man! Mooi bord ook.. :d

:d:d

---------- Toegevoegd om 13:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:52 ----------

Tonijn & zilvervlierijst in tomatensap en gepelde tomaten (met een heul klein beetje citroenzuur).

[afbeelding niet meer beschikbaar]

U makin me hungrie.
Ik ga ook maar wat maken.

Vanavond een eigen variate op de omelet met gebakken uitjes. :)

:d:d

---------- Toegevoegd om 13:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:52 ----------

Tonijn & zilvervlierijst in tomatensap en gepelde tomaten (met een heul klein beetje citroenzuur).

moet je wat sambal bij gooien !

(of kerrie, gember, kokosmelk)

Terug
Naar boven