MuscleMeat

Wat eet je nu?

Recept havermout muffins wazzup?

200 gram magere yogurt
100 gram havermout
1 ei

staafmixeren tot het vloeibaar is.

75 gram gewelde rozijnen
halve theelepel bakpoeder en een have baksoda

20 - 25 minuten in een 200 graden hete oven

"And Robert is your fathers brother"

OK, even af laten koelen (misschien het moeilijkste)
doorsnijden een een heel klein likje honing of appelstroop (of misschien ook wel jam) of niet :)

Wat geeft het dan die bruine kleur?

Misschien te lang in de oven gelegen?

Muffins zien er idd erg smakelijk uit.
Ook gezond als ik de ingrediënten zo bekijk... ga ik zeker eens maken.

Ik ook. :) Volgende week zaterdag of zondag ga ik het proberen. :D

200 gram magere yogurt
100 gram havermout
1 ei

staafmixeren tot het vloeibaar is.

75 gram gewelde rozijnen
halve theelepel bakpoeder en een have baksoda

20 - 25 minuten in een 200 graden hete oven

"And Robert is your fathers brother"

OK, even af laten koelen (misschien het moeilijkste)
doorsnijden een een heel klein likje honing of appelstroop (of misschien ook wel jam) of niet :)
Dankje! Ik denk dat ik hem nu al ga maken :D. Denk je dat het ook kan met kwark en beetje extra water?

Je kunt er misschien wat chocolade (70% + cacao) aan toevoegen en misschien wat canderel ?

Laatst bewerkt:
stukkie kip, gekruid met zwarte peper knoflook en een beetje zout, veel beter dan die kipkruiden

262plpt.jpg

gaat nu de oven in!:D

Dat moet ik ook eens maken..
En nu staat ie op volgende pagina ook, lekker lekker :D

bak kwark

Dankje! Ik denk dat ik hem nu al ga maken :D. Denk je dat het ook kan met kwark en beetje extra water?

Je kunt er misschien wat chocolade (70% + cacao) aan toevoegen en misschien wat canderel ?

Alles kan. J ebent alleen beperkt door je fantasie.

Als je het HEEEEL luchtig wilt hebben moet je eens het eiwit apart opkloppen voordat je het door de rest heen spatelt (voorzichtig !)

En ik week de rozijnen wel eens in sinaasappelsap en doe dan wat sinaasappel-rasp door het beslag.

En inderdaad, met cacao wordt het chocolade-achtig. Let wel het is niet erg zoet, dus met cacao alleen wordt het wat bitter, dus wat zoetstof is dan misschien een oplossing.. maar waarschijnlijk wil geraspte chocolade ook wel (Mmmm.. moet ik ook eens proberen).

Alles kan. J ebent alleen beperkt door je fantasie.

Als je het HEEEEL luchtig wilt hebben moet je eens het eiwit apart opkloppen voordat je het door de rest heen spatelt (voorzichtig !)

En ik week de rozijnen wel eens in sinaasappelsap en doe dan wat sinaasappel-rasp door het beslag.

En inderdaad, met cacao wordt het chocolade-achtig. Let wel het is niet erg zoet, dus met cacao alleen wordt het wat bitter, dus wat zoetstof is dan misschien een oplossing.. maar waarschijnlijk wil geraspte chocolade ook wel (Mmmm.. moet ik ook eens proberen).

Heb het met bakkie kwark gedaan, maar is te "zuur". Heb er zelf wat canderel en cacao aan toegevoegd en als het klaar was wat speculoospasta (lijkt me goed recept voor in de ochtend :))!

100 gram komkommer en een shotglaasje olijfolie

ik zou een pik zuigen voor wat koolhydraten

Ha le lu ja, wat een gerechten heren, en Wazzup, jij kan er echt wat van!
Mars Mannetje, ook mijn complimenten naar jou, ik kreeg water in me mond van die combinatie van spaghetti met panga, ga ik morgen ook doen!

Heb het met bakkie kwark gedaan, maar is te "zuur". Heb er zelf wat canderel en cacao aan toegevoegd en als het klaar was wat speculoospasta (lijkt me goed recept voor in de ochtend :))!

Dat zure in de yoghurt / kwark / karnemelk / sinaasappelsap wordt (gedeeltelijk althans) gecompenseerd door de baking soda (base reageert met zuur en geeft co2 BUBBELS wat instant luchtigheid geeft !)

Rijst + tonijn van de markt!!!, sla en handje noten

Terug
Naar boven