- Waardering
- 1.446
- Lengte
- 1m89
nie boos worden, heb je nog nooit iemand gezien die een shotje olijfolie met wat komkommer als maaltijd neemt of zo![]()
Da's geen maaltijd. Noem het liever een supplement.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nie boos worden, heb je nog nooit iemand gezien die een shotje olijfolie met wat komkommer als maaltijd neemt of zo![]()
ik neem er voortaan ook wat kip bijDa's geen maaltijd. Noem het liever een supplement.

card reader van de camera nog steeds niet gevonde

heb jij een pik in de aanbieding?
Dat zure in de yoghurt / kwark / karnemelk / sinaasappelsap wordt (gedeeltelijk althans) gecompenseerd door de baking soda (base reageert met zuur en geeft co2 BUBBELS wat instant luchtigheid geeft !)

Damn Mars Mannetje jij mag wel is komen koken(no homo)
Een in de olijfolie gebakken pangasiusfiletje, met een stukje mager rundvlees (draadjesvlees: wat is hier de officiele benaming van?) met gekruide sperzieboontjes!
kruiden.Nou nou, een stukje vis en wat spaghetti gekookt. Dat moet je zelf toch ook wel lukken.
Gekruid met?

Sinds Kiko hier post vallen al mijn gerechten in het niet.![]()

Geen wheyshaket*ring he! Ik krijg gewoon honger als ik al dat eten van jullie zie! Dan krijg ik gewoon weer zin in mijn standaard ochtend ontbijt
Brinta, 0,5 L melk en een banaan:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]