XXL Nutrition

Wat eet je nu?

2 saucijzenbroodjes en 1l chocoalademelk

hmm ik zal es een keer proberen alleen die eiwitte shakes zijn niet bepaald de goedkoopste :D

Pff dat is inderdaad een betere prijs dan wat ik gezien heb! ik zag producten van 4000g voor 95 euro... Dit scheelt aanzienlijk.

Thx voor de tip!

Zostraks kwark met havermout en brood met pindakaas op.

60g havermout, 40g whey, appel, rozijnen.

270 Gram (twee stukjes) tilapiafilet gebakken in de olijfolie met wat Aziatische kruiden, peper en zout. Daarnaast wat sla en komkommersala.. schijfjes. :)
Een maaltijd van 5 gram niet rendabele koolhydraten <- deplation phase. :(

SL271269.jpg

boterhammen met beleg.

Lekker TheAce, Ik heb gister ook wat tilapiafilets ingekocht!

270 Gram (twee stukjes) tilapiafilet gebakken in de olijfolie met wat Aziatische kruiden, peper en zout. Daarnaast wat sla en komkommersala.. schijfjes. :)
Een maaltijd van 5 gram niet rendabele koolhydraten <- deplation phase. :(

Doe je ook depletion workouts ?

OT: nog even niets

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Haha. :D

'Vroeger' deed ik drie fullbody workouts tijdens de deplating phase (op ma wo en vr). Dat deed ik door oefeningen voor verschillende spiergroepen achter elkaar uit te voeren. Dus: setje benen, setje rug, setje borst, setje schouders, setje biceps, setje triceps -> repeat. Dat vier keer. Voor UB 8-10 herhalingen, en LB 10-12. Als je veel meer herhalingen per setje gaat maken ben je ATP aan het uitputten ipv je spierglycogeen. Lower body altijd iets meer herhalingen omdat de verhouding tussen slow en fast twitch spiervezels anders is. Vrij logisch als je erover nadenkt. De oermens moest lange afstanden lopen, en daarom hebben we in LB meer slow twitch spiervezels. Met bovenlichaam moest je kunnen vechten, dus daar zitten meer fast twitch vezels. Op dinsdag, do en za deed ik dan cardio in de vorm van zwemmen. Omdat je daarbij al je spieren gebruikt ben je echt snel leeg op low / zero carbs.

Maar deze keer verander ik mijn trainingen niet. Gewoon 5 zware trainingen deze week en minstens 4 cardio sessies. Ik wil kijken of het veel verschil maakt. Dit soort dingen zijn heel persoonsgebonden en je moet dus echt voor jezelf uitvinden wat voor jou werkt. Trial and error.

Laatst bewerkt:
rijst + kip + groenten

Een gebakken ei wrap met een paar blaadjes sla, mosterd en walnoten. Drie gr kh's (uit de walnoten).

SL271270.jpg

2 boterhammen met Kippetjes Filet!

Terug
Naar boven