AndroidHealthClinic

Wat eet je nu?

idd, als je geniet van je maaltijd kun je het wel vergeten.

elke maaltijd die ik eet is een smaakvolle maaltijd, andrs hoef ik um niet!
gain alsnog, zonder pain vant eten :trollface:

Wat voor fleisch is dat btw? Redelijk droog ziet het uit ja, maar met een liter of 2 water lukt dat wel.

eerlijk gezegd heb een dikke fles water naast mij
1hap + 1 slok

niet b**chen no pain no gain dit regel geld ook voor je voeding ;)

Goed motto voor je hele leven (inclusief coïtus... niet b**chen, no pain no gain :))

Ik krijg trouwens hoofdpijn van die foto omdat'ie zo onscherp is.

Zalm + mayo

Goed motto voor je hele leven (inclusief coïtus... niet b**chen, no pain no gain :))

Ik krijg trouwens hoofdpijn van die foto omdat'ie zo onscherp is.
Eindelijk iemand die het goed begrijpt.

sorry voor pict :(

---------- Toegevoegd om 19:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:57 ----------

Amateurs!

Ik ga je iets leren jongen
Hoe meer water je drink hoe minder je lichaam vocht vasthoud

Zoals ik al heb gezegd veel volk praat hier en kent er niks van
Dbb heeft een Fitnes forum daar is je plaats brah ;)

Laatst bewerkt:
Eindelijk iemand die het goed begrijpt.

sorry voor pict :(

---------- Toegevoegd om 19:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:57 ----------

Amateurs!

Ik ga je iets leren jongen
Hoe meer water je drink hoe minder je lichaam vocht vasthoud

Zoals ik al heb gezegd veel volk praat hier en kent niks
Dbb heeft een Fitnes forum daar is je plaats brah ;)
en minder vocht vasthouden is gezond ? (neem aan dat je al genoeg drinkt, het gaat hier over extra water zoals jij het precies hebt gezegt.)

Twee grote tilapiafilets met wat cashewnoten en een paar blaadjes sla. De eerste dag van de 'zero carbs' deplation phase zit erop. Gek genoeg was ik de hele dag in een goede stemming, en ging mijn training prima..

Zal morgen wel gestraft worden voor die uitspraak. :D
Vrijdag laden met 800 gram rijst (400gr zilvervlies en 400gr witterijst ~ongekookt gewogen), een hele ananas, twee kilogram witte vis en een heel stel eieren. Aight! :meal:

een mislukte eiwitreep :mad:

Twee grote tilapiafilets met wat cashewnoten en een paar blaadjes sla. De eerste dag van de 'zero carbs' deplation phase zit erop. Gek genoeg was ik de hele dag in een goede stemming, en ging mijn training prima..

Zal morgen wel gestraft worden voor die uitspraak. :D
Vrijdag laden met 800 gram rijst (400gr zilvervlies en 400gr witterijst ~ongekookt gewogen), een hele ananas, twee kilogram witte vis en een heel stel eieren. Aight! :meal:

Heb je een wedtrijd oid? (ivm laden..) ennuhh 2 pakken rijst..., tis nogal wat! :D

OT: broodjes met pindakaas :meal:

vocht vasthouden in deze tijden vind ik niet erg , en dacht ooit eens van Loo gelezen te hebben , dat er dan meer plaats is voor spiergroei als je veel vocht vasthoud?

Vocht in je spieren kan daar mogelijk een klein beetje (indirect) effect op hebben omdat je spiervolume iets groter is.
Maar off-season eet je wss toch voldoende koolhydraten om genoeg vocht in je spieren vast te houden.

Got my point? :)

90 gr makreelfilet plus waar goeie teugen melk

iopuu8.jpg

de kipkarbonade smaakt goed!

Hehe Marmita

Vijf eieren met 20 gram cashewnoten. Dag twee deplation phase: voel me nog steeds prima, maar kijk wel uit naar het laden. :)

SL271272.jpg

Terug
Naar boven