Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lolelke maaltijd die ik eet is een smaakvolle maaltijd, andrs hoef ik um niet!
gain alsnog, zonder pain vant eten![]()
bief in stukjesWat voor fleisch is dat btw? Redelijk droog ziet het uit ja, maar met een liter of 2 water lukt dat wel.
eerlijk gezegd heb een dikke fles water naast mij
1hap + 1 slok
niet b**chen no pain no gain dit regel geld ook voor je voeding![]()
)eigenlijk niet.

Eindelijk iemand die het goed begrijpt.Goed motto voor je hele leven (inclusief coïtus... niet b**chen, no pain no gain)
Ik krijg trouwens hoofdpijn van die foto omdat'ie zo onscherp is.

Amateurs!

en minder vocht vasthouden is gezond ? (neem aan dat je al genoeg drinkt, het gaat hier over extra water zoals jij het precies hebt gezegt.)Eindelijk iemand die het goed begrijpt.
sorry voor pict
---------- Toegevoegd om 19:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:57 ----------
Amateurs!
Ik ga je iets leren jongen
Hoe meer water je drink hoe minder je lichaam vocht vasthoud
Zoals ik al heb gezegd veel volk praat hier en kent niks
Dbb heeft een Fitnes forum daar is je plaats brah![]()

Twee grote tilapiafilets met wat cashewnoten en een paar blaadjes sla. De eerste dag van de 'zero carbs' deplation phase zit erop. Gek genoeg was ik de hele dag in een goede stemming, en ging mijn training prima..
Zal morgen wel gestraft worden voor die uitspraak.
Vrijdag laden met 800 gram rijst (400gr zilvervlies en 400gr witterijst ~ongekookt gewogen), een hele ananas, twee kilogram witte vis en een heel stel eieren. Aight!![]()

Goed motto voor je hele leven (inclusief coïtus... niet b**chen, no pain no gain)
Ik krijg trouwens hoofdpijn van die foto omdat'ie zo onscherp is.