Fitness Seller

Wat eet je nu?

Ik dacht dat je iets van 2000kcal kon opslaan (500gr carbs).
Maar heb er verder geen verstand van ofzo, maar als je te vroeg gaat laden, ga je dan niet onderhuids vocht vasthouden?

Hangt er vanaf met wat je laad, en of je ook natrium/kalium laden doet. Als je dat goed aanpakt blijft je lichaam vocht afstoten (door de natriumreactie op het laden), en wordt al het vocht wat er nog in je lichaam zit in je spierweefsel gezogen samen met de koolhydraten.

:eyebrow:

20110127_003.jpg

4 bruine boterhammeng met leberwürst, mayo en curry
volle melk

Daarnet nog : 175gram zalm

-/+ 25min voor de vis en gekookte aardappelen, rest was overblijfsel van tussen de middag. het vult wel moet ik segguh!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
ziet er niet lekker uit maar jah :cool:

ziet er weinig uit :P

Witte rijst met rozijnen en stukjes gekookt ei. De rest van de dag eet ik eigenlijk hetzelfde, maar dan ananas ipv rozijn, en panga/tilapia ipv ei.

SL271276.jpg

Witte rijst met rozijnen en stukjes gekookt ei. De rest van de dag eet ik eigenlijk hetzelfde, maar dan ananas ipv rozijn, en panga/tilapia ipv ei.

Maak ook eens Zuid Afrikaanse "begrafenis rijst" (al was het aleen al om de naam :))

150 ml magere melk, 40 gr brinta en 25 gr whey..
Alleen de melk was perongeluk aan het koken dus smaakt een beetje raar nu.. :rolleyes:

TheAce ik verwacht gruwlijke foto's vandaag:P

Whaha, gruwelijke maaltijden zijn nog steeds verboden. Het wordt vandaag HEEL VEEL witte vis, witte rijst en ananas. :p Niet spannend om te fotograferen.

150 ml magere melk, 40 gr brinta en 25 gr whey..
Alleen de melk was perongeluk aan het koken dus smaakt een beetje raar nu.. :rolleyes:

150 ml op 40 gr? Ik doe 250 ml op 50 gr brinta, als het even staat af te koelen is het al bijna behangplaksel. Dat spul van jou moet wel helemaal keihard zijn dan?

Whaha, gruwelijke maaltijden zijn nog steeds verboden. Het wordt vandaag HEEL VEEL witte vis, witte rijst en ananas. :p Niet spannend om te fotograferen.

Doe je best om er toch een leuke foto van te maken... (gele rijst met rozijnen ziet er best leuk uit bijvoorbeeld, en kaneel helpt met de opname van koolhydraten !)

2 worstenbroodjes met ketchup/mosterd + monster

beetje gezond houden

Ja zo'n maaltijd ga ik niet evenaren. Moet ook allemaal zoutloos e.d.

Mgoed, speciaal voor jou Kiko.

Mijn aankomende vier maaltijden bestaande uit:
Maaltijd 1) pangasius en/of tilapiafilet, met witte rijst en ananas.
Maaltijd 2) pangasius en/of tilapiafilet, met witte rijst en ananas.
Maaltijd 3) pangasius en/of tilapiafilet, met witte rijst en ananas.
Maaltijd 4) pangasius en/of tilapiafilet, met witte rijst en ananas.

SL271277.jpg

Terug
Naar boven