XXL Nutrition

Wat eet je nu?

1 eitje, 300ml melk, 45gr brinta, 50gr kipfilet, 30gr pindakaas, 4 broodjes.

Dikke pannekoek met havermout en whey. Niet gek, al zeg ik het zelf :D

pangafilet + zilvervliesrijst + sla

Ik nu 4 eieren:mad:

btw waarom 2 dagen deplation phase en morgen laden?

Omdat ik zaterdag moet pieken. ???

---------- Toegevoegd om 14:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:12 ----------

Was trouwens twee dagen 'zero' carbs, en daarvoor al afbouwen van 250gr naar 120gr. ;)

500g kwark, boterham met pindakaas.

Wazzupz havermout koekjes met een klein likje jam, thanks bro so easy to make en goede EKV

@ sofiane i lol'd

---------- Toegevoegd om 14:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:12 ----------

Was trouwens twee dagen 'zero' carbs, en daarvoor al afbouwen van 250gr naar 120gr. ;)

achso! nou suc6 morgen met eten:p

Heftig! Wanneer is je fotoshoot?

pizza cola chips , dit varken moest gevoedert worden!

soz

Stukje pizza met sardientjes

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

NOM NOM !

kip siam, met heel veel zwarte peper erdoor

Morgenavond laden, TheAce?

Morgen de hele dag. Dat is wel het minste wat je nodig hebt (afhankelijk van de soort voeding waar je mee gaat laden). Zoals je misschien wel weet kan je lichaam c.a. 700 gr koolhydraten in de vorm van glycogeen opslaan. Maar het is niet zo simpel dat je 700 gram kh's eet en je zit vol. Complexe koolhydraten zullen veel minder snel, en in kleinere hoeveelheden als glucose je bloedbaan in vliegen. Daarnaast gaan er ook al verloren in het verteringsproces. Ook moet je rekening houden met de koolhydraten die je sowieso verbruikt met dagelijkse bezigheden. Dat kun je niet in 1 avond erin stampen. :D

Ik dacht dat je iets van 2000kcal kon opslaan (500gr carbs).
Maar heb er verder geen verstand van ofzo, maar als je te vroeg gaat laden, ga je dan niet onderhuids vocht vasthouden?

Terug
Naar boven