Fitness Seller

Wat eet je nu?

@ Kiko & Ace: wel een beetje saai dat we maar 2 DBB masterchefs in dit topic hebbe, ik doe een gooi naar de 3e plaats met Russische stroganoff

Salade: 1 hele komkommer, een halve tomaat, 300ml yoghurt en een dressing
2hgs7j5.jpg

Aaardappelpure met stukjes witte kool en lenteui
20qi5pd.jpg

330 gram varkensvlees met 250gram champignons een hele rode paprika en een sausje
mbocbl.jpg

HET TOTAALPLAATJE
dzy1pl.jpg

BAM

---------- Toegevoegd om 17:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:42 ----------

Uw beoordeling graag :engel:

Laatst bewerkt:
holalalallaaa Russian beer mooie presentatie! prachtige tupperware-doosjes,hievoor alleen al geef ik je n 9,5
De gezelligheid waarmee je de foto genomen hebt ,lijkt me niet zo enthousiast ,vandaar maar n 6
Tesamen n 8,5

holalalallaaa Russian beer mooie presentatie! prachtige tupperware-doosjes,hievoor alleen al geef ik je n 9,5
De gezelligheid waarmee je de foto genomen hebt ,lijkt me niet zo enthousiast ,vandaar maar n 6
Tesamen n 8,5
hah:P mijn telefoontje kan helaas niet beter

maar ik wacht nog op oordeel van de masters ;)

---------- Toegevoegd om 17:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:46 ----------

waar zie jij trouwes tupperwere doosjes ???

tis ook niet mijn absoluute favoriet, maar ik wouw met iets bijzonders komen, bief was te duur en stroganoff met wit vlees kan natuurlijk niet.

De saus zorgt voor een goed geheel, is voor morgen en overmorgen omdat ik dan weinig tijd heb om goed te koken. maar ik heb het al geproeft
Everything_went_better_than_expected.png

@ Kiko & Ace: wel een beetje saai dat we maar 2 DBB masterchefs in dit topic hebbe, ik doe een gooi naar de 3e plaats met Russische stroganoff

Vergeet wazzup onze first masterchef niet!

Verder ziet er lekker uit, goedbezig!! Mssn kun je met een andere toetsel pic's maken..

Salade: 1 hele komkommer, een halve tomaat, 300ml yoghurt en een dressing
2hgs7j5.jpg

Aaardappelpure met stukjes witte kool en lenteui
20qi5pd.jpg

330 gram varkensvlees met 250gram champignons een hele rode paprika en een sausje
mbocbl.jpg

HET TOTAALPLAATJE
dzy1pl.jpg

BAM

---------- Toegevoegd om 17:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:42 ----------

Uw beoordeling graag :engel:

Duimpje!:)

Erwtensoep met kipfilet ipv worst. :meal:
Was echt f*ckin' lekker!

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Nice Bear, heel goed bezig! 9 voor het totaalplaatje!
Ennuhh.. dankjewel, maar echt heel bijzondere maaltijden maak ik maar bij uitzondering, terwijl Kiko en Wazzup er elke dag iets speciaals van maken (hoewel, Wazzup bekend wel eens iets uit een potje / pakje / zakje te gebruiken). :D
Ik zal iig wel proberen wat vaker maaltijden te posten!

Vergeet wazzup onze first masterchef niet!

Verder ziet er lekker uit, goedbezig!! Mssn kun je met een andere toetsel pic's maken..
ow jah wazzup, wist dat ik iemand vergat :o

maar een ander toestel zit er nu ff niet in, al mijn geld zit in die stroganoff:p

Laatst bewerkt:
hehe geen probleem als maar foto's komen

Mijn vriendin heeft een varkentje, dus eet ik geen varken meer. Off topic: kunnen jullie "Wie heeft mij gequote?" ook niet meer zien?

Edit: Nu even zelfgemaakte soep eten en daarna met ouders kreeft eten! Hmmm, kreeft!

Laatst bewerkt:
Mijn vriendin heeft een varkentje, dus eet ik geen varken meer. Off topic: kunnen jullie "Wie heeft mij gequote?" ook niet meer zien?

Edit: Nu even zelfgemaakte soep eten en daarna met ouders kreeft eten! Hmmm, kreeft!
dont worry guys, varkensvlees komt niet vaak op het menu. Ik kan hier wel 2á3 dagen mee vooruit, maar ik ben in gedachten al bezig met een fijne risotto.

mijn quote pagina is nog steeds up to date

veel plezier met je kreeft brah

pics van je vriendin en haar varken :engel:

Dat staat bovenaan als je klikt op ''Mijn Posts.''

---------- Toegevoegd om 18:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:25 ----------

Wait, whut.. varkentje als huisdier? :rocknana:

Dat staat bovenaan als je klikt op ''Mijn Posts.''

---------- Toegevoegd om 18:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:25 ----------

Wait, whut.. varkentje als huisdier? :rocknana:

Ja, ik kan daar dus niet meer op klikken :( Dno why.

Ja, klopt :D. Staat in haar tuintje. Je kent wel zo'n kippenhokje he... Dat, maar dan gewoon met een varkentje :D

---------- Toegevoegd om 18:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:28 ----------

dont worry guys, varkensvlees komt niet vaak op het menu. Ik kan hier wel 2á3 dagen mee vooruit, maar ik ben in gedachten al bezig met een fijne risotto.

mijn quote pagina is nog steeds up to date

veel plezier met je kreeft brah

pics van je vriendin en haar varken :engel:

Dankje, gaat smaken :D.

Als ze wat ouder is, zal ik wel pic plaatsen!

Uh, wacht :D.

Stel je deze pic voor, maar dan de grote paar keer kleiner, en maar met 1 varkentje:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Edit: Zal anders pics van het beest zelf hier zetten.

Tadaaaaaaaaaaaaaaaa:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat ding daarachter is zijn hok

Terug
Naar boven