Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmm, varken aan het spit! Had dat eens gegeten op een familiefeest! Paar uur voor we het gingen eten, liep het nog rondHaha.
Ik bedenk me ineens wat ik ga eten op valentijnsavond:
![]()
.Edit: Zal anders pics van het beest zelf hier zetten.
Tadaaaaaaaaaaaaaaaa:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dat ding daarachter is zijn hok

awww,
nu snap ik de gedachte wel, op onze school hadde we een hangbuikzwijn en das tog iets minder charmant
het zou een dikke 8 zijn...maar de pandabeer is een bedreigde diersoort en dat is niet cool, een 2![]()
400gr rijst wat nog over was (risotto,zilvervlies en panda) met een mexicaanse bonenschotel + mais en 2 eitjes, daarnaast nog karnemelk om die scherpe smaak te neutraliseren![]()

het zou een dikke 8 zijn...maar de pandabeer is een bedreigde diersoort en dat is niet cool, een 2![]()

dan laten we die acht staan en kan je binnekort wat karma van me ontvangen

Had ook nog een volle koffiemok met rum over die toch wel een sterke aantrekkingskracht had. En om nou 1 mok rum te laten staan? Zonde: voorlopig weer een lange periode geen alcohol. 
Kreeft is nice!
Helaas geen foto van mijn laatste maaltijd, want dat was wel een toppertje. Dat was een bakje vruchten kwark (vanille - mango) van Optimel (geen suikers toegevoegd) met rumgeweekte rozijnen.Had ook nog een volle koffiemok met rum over die toch wel een sterke aantrekkingskracht had. En om nou 1 mok rum te laten staan? Zonde: voorlopig weer een lange periode geen alcohol.
Shit wat lekker was dat, welterusten.![]()
! Slaapwel
!
cool story bro
[Afbeelding niet meer beschikbaar]