MuscleMeat

Wat eet je nu?

Haha.:D

Ik bedenk me ineens wat ik ga eten op valentijnsavond:

IMG_0589varken+aan+spit.jpg

Haha, heeft wel iets aandoenlijks.

awww,

nu snap ik de gedachte wel, op onze school hadde we een hangbuikzwijn en das tog iets minder charmant

m7t34g.jpg

400gr rijst wat nog over was (risotto,zilvervlies en panda) met een mexicaanse bonenschotel + mais en 2 eitjes, daarnaast nog karnemelk om die scherpe smaak te neutraliseren :D

Bijna kreeft :D!

Hmmm morgen lekker ontbijt: 2 wafels + havermout (met stukjes hazel en chocolade (86%+) + whey shake

Kreeft is nice!

Helaas geen foto van mijn laatste maaltijd, want dat was wel een toppertje. Dat was een bakje vruchten kwark (vanille - mango) van Optimel (geen suikers toegevoegd) met rumgeweekte rozijnen. :meal: Had ook nog een volle koffiemok met rum over die toch wel een sterke aantrekkingskracht had. En om nou 1 mok rum te laten staan? Zonde: voorlopig weer een lange periode geen alcohol.
Shit wat lekker was dat, welterusten. :banana:

Kip met mosterdsaus! :D

Kreeft is nice!

Helaas geen foto van mijn laatste maaltijd, want dat was wel een toppertje. Dat was een bakje vruchten kwark (vanille - mango) van Optimel (geen suikers toegevoegd) met rumgeweekte rozijnen. :meal: Had ook nog een volle koffiemok met rum over die toch wel een sterke aantrekkingskracht had. En om nou 1 mok rum te laten staan? Zonde: voorlopig weer een lange periode geen alcohol.
Shit wat lekker was dat, welterusten. :banana:

Is net op, hmmm :D! Slaapwel :)!

450g kwark

Terug
Naar boven