Fitness Seller

Wat eet je nu?

Haha pandabeer. :roflol:

(boekweit) Sobanoedels met pak choi

nl3cdd.jpg

ui, knoflook, sesamolie, sesamzaad, verse gember, chilivlokken, oestersaau, citroensap, kipfilet, pak choi en Japanse boekweit sobanoedels

Er stond spinazie in het recept (wagamama noedels kookboek), maar de pak choi moest op.

ziet er eerlijk gezegt niet al te smakelijk uit :o

wormen lekker veel eiwitten

Ik hou het gewoon bij kip vis en eieren. :thumbup:

90 gr crunchy, 30 gr whey ( was ik er vergeten bijdoen :rolleyes: )
halve banaan, hand vol noten.

Witte bonen met kippenlevertjes

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

klinkt vies kippenlevertjes

Nou, ik heb ze ooit geprobeerd.. en zal dat ook nooit meer vergeten. Ik ben geen fan van orgaanvlees (hoewel het wel ontzettend gezond is en rijk aan nutrienten...).
Ik wel.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

OT, Heb lekkere spaghetti 4 kazen gistere gemaakt zit nu de restjes op te "likken"

Een k*t telt niet als een orgaan. :p

Met een beetje chianti :)

---------- Toegevoegd om 14:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:02 ----------

Nou, ik heb ze ooit geprobeerd.. en zal dat ook nooit meer vergeten. Ik ben geen fan van orgaanvlees (hoewel het wel ontzettend gezond is en rijk aan nutrienten...).

Het ligt hem er ook aan hoe je ze klaar maakt. Je kunt lever enorm verkloten door het te droog te laten worden. Niet weg te krijgen (nog niet met een hele fles chianti). Als je ze echter net aan gaar maakt zijn ze heerlijk mals en nog lekker vochtig.

Ik had vandaag geen tijd, maar gemarineerde kippenlevertjes zijn ook erg lekker.

Erg goedkoop spul trouwens, 2,50 per kilo

Terug
Naar boven