Fitness Seller

Wat eet je nu?

Een wrap gevuld met kidneybonen, salade en mager rundvlees. + een shake B&F's Lean Gainer.

ziet er heerlijk uit wazzup, die kippen lever. snap niet dat mensen er vies van zijn. is gewoon vlees zoals een ander.

Het ligt hem er ook aan hoe je ze klaar maakt. Je kunt lever enorm verkloten door het te droog te laten worden. Niet weg te krijgen (nog niet met een hele fles chianti). Als je ze echter net aan gaar maakt zijn ze heerlijk mals en nog lekker vochtig.

Ik had vandaag geen tijd, maar gemarineerde kippenlevertjes zijn ook erg lekker.

Erg goedkoop spul trouwens, 2,50 per kilo

Hmm, nu je het zegt. Die ene keer dat ik ze at was in dienst, op de militaire basis. Het stond ook nooit op het menu, dus de koks hadden er geen ervaring mee. Smaakte inderdaad erg droog, en taai. Zal wel gekomen zijn omdat ze het in massa's tegelijk maakten. :(

bief, prei, gele paprika, en een paar tomaten.
de in de reist zitten ook wat snippertjes aardappelen
de saus is argentijns, ben even de naam kwijt
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

appel + hand vol noten

Zo, een paar pagina's bekeken en ik heb een uur na mijn avondmaal alweer honger! Jammer dat hier geen karma gegeven kan worden, want ik ben te lui om elke keer een andere post karma te geven.

Alleen één vraag/opmerking: Als jullie erbij zetten 'blablavisrijstofzo" met kruiden/saus, dan zou ik het erg waarderen wat voor kruiden erbij zitten, hoe je het sausje hebt gemaakt of de marinade e.d. Dan weet ik de karma knop te vinden!

Oh en +1 voor Klingon Gagh, welke Klingon is er niet groot mee geworden?

Weer zo'n gore maaltijd.... forel uit de oven met rozemarijn.

Zo, een paar pagina's bekeken en ik heb een uur na mijn avondmaal alweer honger! Jammer dat hier geen karma gegeven kan worden, want ik ben te lui om elke keer een andere post karma te geven.

Alleen één vraag/opmerking: Als jullie erbij zetten 'blablavisrijstofzo" met kruiden/saus, dan zou ik het erg waarderen wat voor kruiden erbij zitten, hoe je het sausje hebt gemaakt of de marinade e.d. Dan weet ik de karma knop te vinden!

Oh en +1 voor Klingon Gagh, welke Klingon is er niet groot mee geworden?
kwestie van smaak.
Bij de maaltijd van mij hier vlak boven een sausje: water, olijfolie, beetje sambal, zwarte peper, knoflook, grof zeezout, oregano, peterselie, bieslook en een beetje citroensap.

Ik prefereer (vooral bij kip) veel knloflook en zwarte peper.

---------- Toegevoegd om 20:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:17 ----------

Edit: heb de naam weer gevonden, chimichurri....kan je googlen en recepten opzoeken, geef er vervolgens een eigen draai aan

2u91ue8.jpg

Nasi.

tonijn

kwestie van smaak.
Bij de maaltijd van mij hier vlak boven een sausje: water, olijfolie, beetje sambal, zwarte peper, knoflook, grof zeezout, oregano, peterselie, bieslook en een beetje citroensap.

Ik prefereer (vooral bij kip) veel knloflook en zwarte peper.

---------- Toegevoegd om 20:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:17 ----------

Edit: heb de naam weer gevonden, chimichurri....kan je googlen en recepten opzoeken, geef er vervolgens een eigen draai aan

Kej, cool. Het is gewoon dat er vaak bij staat (..) en kruiden. Dan ben ik benieuwd wat jullie erbij hebben gedaan.:)

Low carb meal:
sla, tomaat, gemengde nootjes
sabal oelek, 400gr steak en goed gepeperd.

Na werk maar ff wat bami gemaakt, moest toch wat eten...

hier ga ik toch niet meer na kijken..

hier ga ik toch niet meer na kijken..
zijn de pics die ik post niet goed genoeg :sad:

---------- Toegevoegd om 00:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:52 ----------

On topic: paar uur gelede van die bief/rijst van de dag daarvoor.

de bief was heel mals als je bedenkt dat ik um genuked heb.

beetje repost maar vond het mooi op het bord ligge, beter dan op de foto
16hkp48.jpg

Ik heb 1,5kg steak gekocht vandaag.
Kost iets van een 15euro de kilo.

Maar omwille ik vandaag gans de dag op de baan was en weinig had gegeten, een iets grotere steak genomen en hij was f*cking lekker ;)
oh dan, die steak die ik heb gekocht was 24euro de kilo
verkapte-ik-koop-steak-van-24-euro-de-kilo-post ja ik weet het
dan neem je niet zomaar 400 gram tussedoor ;)

lol waarom gewoon geen 5 kg kipfilet? u no want dem proteine

Terug
Naar boven