XXL Nutrition

Wat eet je nu?

omdat ik dan niet kan posten dat ik vlees van 24 euro de kilo in huis heb

wel bij de les blijven daddy

Ik heb nog een stuk vlees liggen wat boven de ruggenwervel van een koe zit, echt zo heerlijk verslavend
Het is dat mijn neef een slager is anders had ik het me niet kunnen veroorloven (studenten loon :( )

trek je af en verkoop je zaad :trollface:

Het is illegaal in Nederland om geld te betalen voor lichaams sappen en Onderdelen (bloed sperma organen)

Maar als jij een adressje heb, ik spaar alles op in jerrycan in me vriezer dus heb nog wel paar liters liggen.
Kan ik een goed fortuintje verdienen

2 boodjes haring :meal:

gemaseerde koeien die naar een soort gerne muziek luisteren waarvan ik de naam niet meer weet en elke dag bier te drinken krijgen-steak is lekker man. zeker een aanrader. kobe steak ofzoiets, maar ohzo duur.

2 hardgekookte eitjes + een cécémel

gemaseerde koeien die naar een soort gerne muziek luisteren waarvan ik de naam niet meer weet en elke dag bier te drinken krijgen-steak is lekker man. zeker een aanrader. kobe steak ofzoiets, maar ohzo duur.

Waygu-koeien, mag ik ook zo'n leven, hahaha

Beetje macaroni

[afbeelding niet meer beschikbaar]

(behoorlijk complex want het is meergranen)

Met veel vlees en groente is de complexiteit toch geen probleem meer. ;)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Lekker hoor, net patat gehad, gelukkig weinig van gegeten

De naam Wagyu betekent "Japanse Koe". ('wa' betekent 'Japans' en 'gyu' betekent 'rund' ).

Japanners fokten hun Wagyu runderen voor het gebruik als trekkracht.
Ongemerkt selecteerden zij zo hun dieren op de eigenschap om snel brandstof te kunnen omzetten in energie. Dit resulteerde in runderen met een hoge mate van marmering (vet, dus brandstof) in de spieren.
Deze intra-musculaire brandstof heeft een laag smeltpunt en bestaat uit onverzadigde (gezonde vetten) die het vlees mals maken en voor de bijzondere smaak zorgen.

Dat zijn dus de waygu maar je bedoelt denk ik kobe

Voor wie het niet kent, Kobe vlees is vlees van koeien die tot in den treuren worden vertroeteld. Het gerucht gaat dat de koeien dagelijks bier drinken en gemasseerd worden met Sake. Alleen het laatste is ten dele waar, de koeien worden gemasseerd, maar niet met Sake. Het meest bijzondere aan het vlees is voor ons westerlingen hoe het eruit ziet. Een stuk Kobe is namelijk doordrenkt met vet. Hoe meer vet, hoe beter. Dit is trouwens niet alleen bij Kobe zo, ook ander rundvlees in Japan ziet er zo uit.
De prijs van een kilo kobe-vlees kan oplopen tot zo'n € 1000.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

omelet met 2 'lookboterhammen'.

ATTACH][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bijlagen

• 2nipoap.jpg
    2nipoap.jpg
    94,7 KB · Weergaven: 95
Terug
Naar boven