MuscleMeat

Wat eet je nu?

kauwgom

tangi8.jpg

Ff gauw 2 biefstukken pan gemikt, en dan snel cl kijke!

Ohja en een bak van 500g aardbeien als "snack".

Wat is dat, die 90 gr crunchy?

ik pak meestal 1 nen van delhaize
Inhoud crunchy (delhaize) :

Calorieen in 100 gram= 391.9 kcal Energie, Eiwit: 9.3 Koolhydraten: 64.6 Vet: 10.7

of van jordans
qp4e84.jpg

---------- Toegevoegd om 23:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:39 ----------

willen de dames een massage?

---------- Toegevoegd om 22:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:19 ----------

ben ik ook benieuwd naar

pics?

---------- Toegevoegd om 22:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:21 ----------

ben ik ook benieuwd naar

pics?

ik pak meestal 1 nen van delhaize
Inhoud crunchy (delhaize) :

Calorieen in 100 gram= 391.9 kcal Energie, Eiwit: 9.3 Koolhydraten: 64.6 Vet: 10.7

of van jordans
qp4e84.jpg

Laatst bewerkt:
eet ff 250 gram kip burger (stokbroodje in de oven, kip filee gegrild en wat sla en groente erboven op gepleurd) jumm

Damn, alweer een collega jarig... t'is maar goed dat ze trakteren op workout dagen zodat ik weer eens wat anders als pre-workout voer kan nemen....

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

(weggespoeld met een halve shake)

Tompoucen! :eek: :meal:

Ik lust gelukkig m'n hele leven al geen tompouce, helemaal geen taart, scheelt altijd gezeur met verjaardagen ;)

Hier geroosterd zuurdesembrood met biefstukworst. Jum!
En wheyshake met koffiesmaak.

-deze morgend 100 gr crunchy met 40 gr chocolade, wat rozijnen, 2 sinaasappels geperst, halve banaan.
- nu boterham volkoren met smeerkaas (goudkuipje)

Kan die tompoucen niet uitstaan.. Walgelijk die zooi :D Van taart ben ik ook geen fan, veel te droog. :(

40 gr brinta met wat dadels en -home made- musley barzzz

Kan die tompoucen niet uitstaan.. Walgelijk die zooi :D Van taart ben ik ook geen fan, veel te droog. :(

Hee, ik loop toch ook niet steeds over jouw maaltijden te zeggen hoe belachelijk smaakloos ik ze wel niet vind ?

over smaak valt niet te twisten...

nu: volkoren spirelli's met tonijn in tomatensaus
met geraspte kaas + halve liter sojachocomelk en 6 biergisttabletten, 4 knoflook dragees en 1 vit c

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ziet er lekker uit zeg, krijg er honger van.

Ik lust gelukkig m'n hele leven al geen tompouce, helemaal geen taart, scheelt altijd gezeur met verjaardagen ;)

Hier geroosterd zuurdesembrood met biefstukworst. Jum!
En wheyshake met koffiesmaak.

Taart smaakt ook gewoon naar kots.

Terug
Naar boven