Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1) omdat mijn saus ingevroren was in porties
2) omdat ge geen slechte knoflook adem krijgt door de dragees
en van de gewone knoflook wel.
vit c neem ik omdat ik mij altijd zo moe voel.
ik ben aan het tranen dus nu : whey shake met water
eehm nee hij zegt precies wat hij heeft gegeten en helpt andere op een vraag ? probeer je te trollen of wat is je bedoeling met je post ?
ot:
Werk nog wat meer tonijnroni naar binnen jumm
-deze morgend 100 gr crunchy met 40 gr chocolade, wat rozijnen, 2 sinaasappels geperst, halve banaan.
- nu boterham volkoren met smeerkaas (goudkuipje)
Lees de laatste pagina's eens door anus.eehm nee hij zegt precies wat hij heeft gegeten en helpt andere op een vraag ? probeer je te trollen of wat is je bedoeling met je post ?
ot:
Werk nog wat meer tonijnroni naar binnen jumm
@free: Het topic heet "Wat eet je NU?". Jij kladdert hier bijna heel je eetschema op.

Uit onderzoek is gebleken dat vit C supplementen helemaal geen positief effect hebben op je weerstand, energie of whatsoever. Er werdt verteld dat er geen regel is die verbied dat een producten zijn product weerstandverhogend ofzo noemt. Uit een paar aardappelen zou je al voldoende vitamine C halen.. De rest uit supplementen pis je dus gewoon uit. Ook helpt vitamine C niet tegen griep, en het voorkomt het ook niet. Dat is één van de vele 'oma fabeltjes' uit de oudheid die allang achterhaald is.
Als je je vaak moe voeld kun je beter eens naar de huisarts gaan en een paar testen doen. Vitamine C kan per definitie geen oorzaak zijn.

idemnu:
brinta + magere yoghurt
cashewnoten en krenten
tonijn en chinese kool
ei

Stukjes bief met boekweit noedels en pak choi in zwarte peper saus
[Afbeelding niet meer beschikbaar]