AndroidHealthClinic

Wat eet je nu?

4eiren (wit)
blikje tonijn

1) omdat mijn saus ingevroren was in porties
2) omdat ge geen slechte knoflook adem krijgt door de dragees
en van de gewone knoflook wel.;)

vit c neem ik omdat ik mij altijd zo moe voel.

ik ben aan het tranen dus nu : whey shake met water

Uit onderzoek is gebleken dat vit C supplementen helemaal geen positief effect hebben op je weerstand, energie of whatsoever. Er werdt verteld dat er geen regel is die verbied dat een producten zijn product weerstandverhogend ofzo noemt. Uit een paar aardappelen zou je al voldoende vitamine C halen.. De rest uit supplementen pis je dus gewoon uit. Ook helpt vitamine C niet tegen griep, en het voorkomt het ook niet. Dat is één van de vele 'oma fabeltjes' uit de oudheid die allang achterhaald is.

Als je je vaak moe voeld kun je beter eens naar de huisarts gaan en een paar testen doen. Vitamine C kan per definitie geen oorzaak zijn.

eehm nee hij zegt precies wat hij heeft gegeten en helpt andere op een vraag ? probeer je te trollen of wat is je bedoeling met je post ?

ot:
Werk nog wat meer tonijnroni naar binnen jumm

En daarnaast zie ik veel te weinig foto's.

****! Me slechtste ontbijt in drie weken maar ben ook pas drie weken bezig. 4 witte boterhammen geroosterd met hagelslag zo slecht **** wat lekker :)

100g ultra fine oats
60g eiwitmix
500 ml melk
1c super enzymes
1c multivit

Eerste keer dat ik dit neem, shit wat is dit moeilijk weg te werken (veel/zwaar op de maag). Normaal kap ik 100g havermout met wat heet water direct weg, dan nog wat melk erachter aan. Waarom kan ik dit dan niet snel :/

Ik drink dat in 10 min weg

Sent from my HTC Vision using Tapatalk

-deze morgend 100 gr crunchy met 40 gr chocolade, wat rozijnen, 2 sinaasappels geperst, halve banaan.
- nu boterham volkoren met smeerkaas (goudkuipje)

eehm nee hij zegt precies wat hij heeft gegeten en helpt andere op een vraag ? probeer je te trollen of wat is je bedoeling met je post ?

ot:
Werk nog wat meer tonijnroni naar binnen jumm
Lees de laatste pagina's eens door anus.

nu:
brinta + magere yoghurt
cashewnoten en krenten
tonijn en chinese kool
ei

Uit onderzoek is gebleken dat vit C supplementen helemaal geen positief effect hebben op je weerstand, energie of whatsoever. Er werdt verteld dat er geen regel is die verbied dat een producten zijn product weerstandverhogend ofzo noemt. Uit een paar aardappelen zou je al voldoende vitamine C halen.. De rest uit supplementen pis je dus gewoon uit. Ook helpt vitamine C niet tegen griep, en het voorkomt het ook niet. Dat is één van de vele 'oma fabeltjes' uit de oudheid die allang achterhaald is.

Als je je vaak moe voeld kun je beter eens naar de huisarts gaan en een paar testen doen. Vitamine C kan per definitie geen oorzaak zijn.

ze hebben mijn bloed onderzocht op het 1 en het ander, maar ze hebben niks gevonden.

het gedacht kan ook al veel doen eh dus: sssssssst:p

200gr kip + 100gr witte kool + kippenkruiden + buschetta. Nom nom nom nom! Heerlijk en super low carb ;d

4 hollandse nieuwe :D:D

Stukjes bief met boekweit noedels en pak choi in zwarte peper saus

r8tkeg.jpg

man wat baal ik dat ik me telefoon kwijt ben, in me voedingsschemastaan iedere dag 2 hamburgers op brood...had wat broodjes in huis en heb er een soort van home made big mac van gemaakt met tomaat sla wat left over bacon en die frietsaus van de mac.

is só goood

Bak magere kwark + 30g chocowhey. Damn, die proteine perfection van B&F is lekker!

Spaghetti! :D

Rijst met 200 gram kip en 1 liter melk :)

200gr kip + kippenkruiden + buschetta! Nom nom nom :D

---------- Toegevoegd om 14:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:23 ----------

Stukjes bief met boekweit noedels en pak choi in zwarte peper saus

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Recept zwarte peper saus?

200gr gehakt met plakje +30 kaas (joggings) en beetje peper/LO salt en tomaat door de gehakt

Terug
Naar boven