quifix
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 336
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thnx
is het ook, en het is toch zo'n 3 kg eten...als ik dr een aantal sneetjes brood bij pak kan ik er een week mee doen

- 30 gram whey (body en fitshop whey perfection berry blast)
- 125 gram aardbei/framboos/bosbes (ik had zo'n pakje diepvries fruit van de albert heijn met een mix van die soorten fruit)
125 ml magere/halfvolle melk(kan ook water zijn, maar wordt net wat romiger met melk)
Dat bij elkaar gooien en met een blender/staafmixer mixen voor 5 minuten. Het krijgt als het goed is steeds meer volume en daarna gewoon met een lepel opeten, je kan er nog zoetstof/cacao/kaneel/banaan over gooien etc.
.ik moet het doen met me xxl basic bulk banaan, maar je moet hem toch wel eerst invriezen (serieuze vraag), dan kan je ijsvormpjes gebruikenIjsvormpjes zijn niet nodig, gewoon in een grote kan/kom doen. En of het met chocowhey lekker is weet ik niet.
Ik had het in 1x op, maar had wel diepvriesfruit dus weet niet hoe dat zit met normaal fruit.ik moet het doen met me xxl basic bulk banaan, maar je moet hem toch wel eerst invriezen (serieuze vraag), dan kan je ijsvormpjes gebruiken
50gr havermout, 500ml melk, 30gr whey, banaantje, koppie thé
Alles met chocowhey is lekker. Zelfs haring.Ijsvormpjes zijn niet nodig, gewoon in een grote kan/kom doen. En of het met chocowhey lekker is weet ik niet.
spirelli carbonara met extra veel hesp
[afbeelding niet meer beschikbaar]