MuscleMeat

Wat eet je nu?

Damn, ziet er lekker uit, Rus.

Roomijs gemaakt van whey.

- 30 gram whey (body en fitshop whey perfection berry blast)
- 125 gram aardbei/framboos/bosbes (ik had zo'n pakje diepvries fruit van de albert heijn met een mix van die soorten fruit)
125 ml magere/halfvolle melk(kan ook water zijn, maar wordt net wat romiger met melk)

Dat bij elkaar gooien en met een blender/staafmixer mixen voor 5 minuten. Het krijgt als het goed is steeds meer volume en daarna gewoon met een lepel opeten, je kan er nog zoetstof/cacao/kaneel/banaan over gooien etc.

- 30 gram whey (body en fitshop whey perfection berry blast)
- 125 gram aardbei/framboos/bosbes (ik had zo'n pakje diepvries fruit van de albert heijn met een mix van die soorten fruit)
125 ml magere/halfvolle melk(kan ook water zijn, maar wordt net wat romiger met melk)

Dat bij elkaar gooien en met een blender/staafmixer mixen voor 5 minuten. Het krijgt als het goed is steeds meer volume en daarna gewoon met een lepel opeten, je kan er nog zoetstof/cacao/kaneel/banaan over gooien etc.

Lol dat klinkt echt alsof het supergoed te eten is. Doet me denken aan het volgende te maken: Ik heb nog magere melk staan, ff wat chocowhey erbij en ik heb nog van die ijsvormpjes :D.

Ijsvormpjes zijn niet nodig, gewoon in een grote kan/kom doen. En of het met chocowhey lekker is weet ik niet.

hand vol noten, een banaan en tas sojachocomelk

50gr havermout, 500ml melk, 30gr whey, banaantje, koppie thé

80 gr crunchy, 30 gr whey, 12 gr rozijnen, halve banaan, 1,5 stuk chocolade en 2 versgeperste appelsienen.

3 gebakken eggs(met kaas en vlees) 4 broodjes, liter water.

Goed idee dat ijs! Zat er ook zojuist aan te denken na de hele ochtend de Smoothiemaker-reclame op tv te hebben gezien :D

Nu volkorenpasta met gehakt, tomaatje en kappertjes.

spirelli carbonara met extra veel hesp
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven