XXL Nutrition

Wat eet je nu?

rosti ofzoiets (zit bij vriendin :o)

nu aan de kwark :)

Pasta met tomatensaus en kippenlevertjes, en nog los 150g kipfilet = ]

Paella...

33fbb6p.jpg

Met shrimpies, nice. :)

kwarko

Ziet er lekker uit ! zelf gemaakt ? heb je toevallig een recept ervan eventueel ?

olijfolie, ui, knoflook, tomaat, doperwten, rijst (sushi rijst notabene), safraan, visbouillon (van een blokje) en "fruit de mere". (staat nu een recept in de nieuwe allerhande van Appie Heyn, dat heb ik zo'n beteje gevolgd... soort van)

Damn, ik heb nog garnalenschillen liggen.. had ik mooi garnalenbouillon van kunnen maken. Ah wel, volgende keer dan maar.

Sinds een tijdje heb ik ook saffraan staan in mijn kruiden en specerijen verzameling. Nooit geweten dat het veel werd toegepast in rijstgerechten, maar ik moet zeggen dat ik echt bijzonder verrast was door de krachtige smaak en kleureigenschap van een kleine hoeveelheid. :eek: Ik heb trouwens draadjes, maar begreep dat poeder makkelijker was? Dure shit gek. :roflol:

Sinds een tijdje heb ik ook saffraan staan in mijn kruiden en specerijen verzameling. Nooit geweten dat het veel werd toegepast in rijstgerechten, maar ik moet zeggen dat ik echt bijzonder verrast was door de krachtige smaak en kleureigenschap van een kleine hoeveelheid. :eek: Ik heb trouwens draadjes, maar begreep dat poeder makkelijker was? Dure shit gek. :roflol:

Ik heb ook draadjes (eerst even weken in wat warm water).

Wat ook een te gek kleureffect geeft is je rijst koken met wat kurkuma. Doen ze ook wel bij paella's. maar wat een verschil in smaak. (helaas is het ook vaak kurkuma in poeder zit.. oogt ook geel tenslotte. Er zijn zelfs van die draadjes die gewoon geverfd worden om er maar geld aan te verdienen.

En inderdaad.. prijzig als drugs (misschien wel duurder), en het komt ook zo heerlijk illegaal ogend in zo'n dichtgevouwen stukje papier. Maar goed, af en toe moet dat kunnen.

50gr havermout, 30gr whey, 500ml melk, banaan, kopje thee

kabeltje van de telefoon weer gevonde
even een update
2n8oigx.jpg

kip met rijst en paddestoelen en nog wat, tis al een paar dagen gelede :o
zo heb ik nog een paar borden met vergelijkbare zooi gegeten

Vandaag: chilli con carne
750gram bonen (wit bruin en rood) 500 gram gehakt, 300 gram mais, een hele prei, een hele rode paprika, een hele groene paprika, beetje water, bijna een kilo tomaat..op smaak gebracht met zwarte peper en sambal.
zsl1rk.jpg

Nice one Bear. :thumbs:

Terug
Naar boven