Russian Bear
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 243
als je het hele topic niet hebt gelezen post dan ook niet

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Haha waarom zou je het hele topic doorgaan lezen?als je het hele topic niet hebt gelezen post dan ook niet![]()
Joh, maar waarom zou je eerst een heel topic door gaan lezen voor je antwoord, alsof hij kon weten dat die opmerking al voorbij was gekomen.Er zijn al miljoenen opmerkingen geweest over de datum die zijn camera aangeeft. Die klopt gewoon niet.
Joh, maar waarom zou je eerst een heel topic door gaan lezen voor je antwoord, alsof hij kon weten dat die opmerking al voorbij was gekomen.

Wijsneus, aldus een 19/20 jarig ventje van defensie haha.Als je hier regelmatiger had meegelezen had je het gewoon geweten wijsneus.![]()
Wijsneus, aldus een 19/20 jarig ventje van defensie haha.
Als je nou niet zo stom was zag je dat ik het over die andere gozer had, niet over mezelf. En daar gaat het juist om je hoeft toch niet een heel topic te lezen voor je iets post, zeker als het gaat over wat je nu aan het eten bent.

Klopt, vind het niet fijn om wijsneus genoemd te worden.
Klopt, vind het niet fijn om wijsneus genoemd te worden.
Zou ik ook zeggen als ik niks terug had te zeggen, doei jaapje.Sinds je zoveel onzin uitkraamt op dit forum maak je het erg verleidelijk om bij al je posts even te trollen. En het aller mooiste is dat je toehapt.
Maar goed, hierbij zal ik het laten. Veel plezier nog met de BCAAs in je whey shake.
Fijne avond XxX