Fitness Seller

Wat eet je nu?

heb je niets wat langzamer opneemt dan whey shake?

on topic: dat ijsrecept van bia werkt niet zo goed voor me:(

de wey dat ik nu tijdje gebruik is protein 95 van maximize.
ik heb er nog niet zo heel veel verstand van wat traag of snel is...
ale kwark da weet ik dat da traag is. wat is nog traag kwa eiwitten?
tonijn mss?

tonijn is wel een betere vervanging dan whey, whey is heel snel

Edit: volgens mij is tonijn ook best wel langzaam

tis nog tonijn geworden met een stuk brood en een noot of 12 :D
en mijne whey moet ik ook nog drinken

heb je niets wat langzamer opneemt dan whey shake?

on topic: dat ijsrecept van bia werkt niet zo goed voor me:(
Ik heb het vandaag met een andere whey geprobeerd en met aardbeien die niet bevroren waren, lukte nu ook niet. Dus het licht er echt aan wat voor whey je hebt en wss is het handiger om diepvries fruit te gebruiken. Als je daar allemaal geen zin in hebt kan je evt een beetje puzzelen met de aantal grammen whey, fruit en melk.

Ik heb het vandaag met een andere whey geprobeerd en met aardbeien die niet bevroren waren, lukte nu ook niet. Dus het licht er echt aan wat voor whey je hebt en wss is het handiger om diepvries fruit te gebruiken. Als je daar allemaal geen zin in hebt kan je evt een beetje puzzelen met de aantal grammen whey, fruit en melk.

ik heb ook diepvriesfruit is wel lekker eh om bij je shake te doen
en tis nog goed koud ook

ik heb een mix van caseine en gewone whey (aardbei en banaan) en daar had ik wat bosvruchten bij, ik dacht dat je bedoelde dat het romig werd als softijs maar het is gewoon een blok bevroren melk

25gr brinta, 65gr crunchy, 10 gr spelt, 2 versgeperste appelsienen,
52 gr chocolade (coté-dor) en sojamelk.

twee zacht gekookte eitjes!
287or9t.jpg

dan kan je soppe in je eitjes!:D

ik heb een mix van caseine en gewone whey (aardbei en banaan) en daar had ik wat bosvruchten bij, ik dacht dat je bedoelde dat het romig werd als softijs maar het is gewoon een blok bevroren melk
Probeer de volgende keer eens 125 gram diepvries fruit dus bevroren, 30 gram eiwitpoeder(het liefst een fruit smaak) en 125 ml melk.

Probeer de volgende keer eens 125 gram diepvries fruit dus bevroren, 30 gram eiwitpoeder(het liefst een fruit smaak) en 125 ml melk.

ga ik 1 van dezer ook is proberen.

daarstraks whey vergeten in mijn blender dus nu whey:o

Oja, dat ging ik proberen. Vanavond dan met casseine (bosvruchten) en een doosje zomerfruit proberen.

Nu spinazierisotto!

Dat is zo'n doosje van de AH, die zijn al ingevroren.

500gr mager rundergehakt in de pan, gevolgd door 2 teentjes knoflook erbij gedaan, dit op een middelmatig vuurtje gezet.
Daarna 2 tomaten gesneden, erbij gedaan, minuutje of 2 laten braden.
Koenjit, zwarte peper en 2 theelepels tomatenpuree erbij gedaan, ook een minuutje of 2 laten braden.
En toen was het klaar, en was het resultaat erg goed, lekker! en op het eind lo-zout erbij gedaan, zeer lekker

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven