- Waardering
- 1.066
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heeft iemand een vervanger voor brood doordeweeks? Ben er helemaal op uitgegeten nu.
Moet gewoon iets simpels zijn dat je zo kan pakken en opeten zonder er al te veel moeite voor te hoeven doen.![]()
Heeft iemand een vervanger voor brood doordeweeks? Ben er helemaal op uitgegeten nu.
Moet gewoon iets simpels zijn dat je zo kan pakken en opeten zonder er al te veel moeite voor te hoeven doen.![]()
en maak is ja kweet niet wat jullie daar tegen zeggen: gewonnenbrood, verlorenbrood, wentelteefjes, geroosterd brood, rozijnenbrood, fitnessbrood (met veel zaadjes en noten), peperkoek
Dank u beide.
Ik zal volgende week wel rijstwafels halen, kijken of dat wat is.
edit; Oh, kan hier geen karma geven..
Zoals wentelteefjes, zal dat een hele dag goed blijven? Ik zit namelijk 10 uur per dag op kantoor..
heheNiet eentje die elke dag beschikbaar is.ahzo
ja als je terug naar school gaat kun je ze nog meenemen he dan moeten ze maar 4 of max 6 uur in je tas zitten, dat is toch te doen.
of anders ne frigobox met koelelement
heb je een wagen?

Knackebrod is ook goed om mee te nemen. Hou zelf niet van brood, eet alleen geroosterd zuurdesembrood smorgens. Verder rijst!
Niet eentje die elke dag beschikbaar is.
Maarja, ik zal wel rijstwafels proberen, kijken hoe dat gaat.

Wederom chili con carne, BIGGER EN BETTER
gemaakt van:
gehakt, witte bonen, rode bonen, bruine bonen, tuinbonen, mais, prei, tomaat, rode paprika, groene paprika
op smaak gebracht met:
knoflook, zwarte peper, sambal manis, oregano, grof zeezout.
Alles bij elkaar opgeteld kom ik uit op 5165 gram voedsel
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
ik wouw er nog een xtra blikje tuinbonen in gooien maar dat durfde ik niet, ik denk dat loopt zeker over
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
deze ga ik zeker op mijn CV zette![]()