MuscleMeat

Wat eet je nu?

Heeft iemand een vervanger voor brood doordeweeks? Ben er helemaal op uitgegeten nu.

Moet gewoon iets simpels zijn dat je zo kan pakken en opeten zonder er al te veel moeite voor te hoeven doen. :p

Heeft iemand een vervanger voor brood doordeweeks? Ben er helemaal op uitgegeten nu.

Moet gewoon iets simpels zijn dat je zo kan pakken en opeten zonder er al te veel moeite voor te hoeven doen. :p

Roggebrood
Zuurdesembrood
Knackebrot
Rijstwafels

en maak is ja kweet niet wat jullie daar tegen zeggen: gewonnenbrood, verlorenbrood, wentelteefjes, geroosterd brood, rozijnenbrood, fitnessbrood (met veel zaadjes en noten), peperkoek

Dank u beide.

Ik zal volgende week wel rijstwafels halen, kijken of dat wat is.

edit; Oh, kan hier geen karma geven..

en maak is ja kweet niet wat jullie daar tegen zeggen: gewonnenbrood, verlorenbrood, wentelteefjes, geroosterd brood, rozijnenbrood, fitnessbrood (met veel zaadjes en noten), peperkoek

Zoals wentelteefjes, zal dat een hele dag goed blijven? Ik zit namelijk 10 uur per dag op kantoor..

Laatst bewerkt:
Dank u beide.

Ik zal volgende week wel rijstwafels halen, kijken of dat wat is.

edit; Oh, kan hier geen karma geven..

Zoals wentelteefjes, zal dat een hele dag goed blijven? Ik zit namelijk 10 uur per dag op kantoor..

ja na een paar uur word da niet slecht ze
heb je geen frigo en of microgolf?

hoe je kan geen karma geven? dan trek ik mijn woorden terug. :D hehe

Laatst bewerkt:
shoarma bij de turk

Sent from my HTC Vision using Tapatalk

Jawel, beide zijn hier wel. Maarja, over 3 weken ben ik weer terug op school dus dan heb ik er alsnog niet veel aan. ;p

En karma geven kan niet in deze sectie.

Knackebrod is ook goed om mee te nemen. Hou zelf niet van brood, eet alleen geroosterd zuurdesembrood smorgens. Verder rijst!

ahzo
ja als je terug naar school gaat kun je ze nog meenemen he dan moeten ze maar 4 of max 6 uur in je tas zitten, dat is toch te doen.
of anders ne frigobox met koelelement

heb je een wagen?

ahzo
ja als je terug naar school gaat kun je ze nog meenemen he dan moeten ze maar 4 of max 6 uur in je tas zitten, dat is toch te doen.
of anders ne frigobox met koelelement

heb je een wagen?
Niet eentje die elke dag beschikbaar is. :p

Maarja, ik zal wel rijstwafels proberen, kijken hoe dat gaat.

Knackebrod is ook goed om mee te nemen. Hou zelf niet van brood, eet alleen geroosterd zuurdesembrood smorgens. Verder rijst!

Is dat spul niet erg laag in calorieen? (dubbelpunt op de e doet het hier niet.)

Laatst bewerkt:
Niet eentje die elke dag beschikbaar is. :p

Maarja, ik zal wel rijstwafels proberen, kijken hoe dat gaat.

ja tis da. anders kan je nog s'avonds koude pasta salade of rijstschotel maken om mee te nemen naar tschool, is lekker en fris als het goed weer is, of een havermout drink shake ofzo. er zijn nog genoeg alternatieven.;)

Geen idee, het is wel licht, dus zou kunnen hoor. Maar is per gewichtseenheid wel calorierijker:

100 gr (whole grain rye crisp bread van de AH)
340 kcal
9.5 g protein
63 g carbs
1.5 g vet

Wasa ook net zoiets: 350 kcal, 11 e, 72 k, 2 v. Volgens Excell-schema.

Ah, dat is wel goed dan. Dat ook maar meteen proberen.

Boterham Hollandse gatenkaas.

Witte bonen curry

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Carb load day:
150gr bruine rijst
200gr steak
300gr snijbonen, met aangstoofde ui en tomatensaus.

Zelf eet ik amper brood, ik eet vaak havermout met beetje water erbij, niet dat de havermout zwemt, gewoon wat nat maken.
En dan eet ik er kippe -, kalkoenfillet of tonijn bij.

Wederom chili con carne, BIGGER EN BETTER

gemaakt van:
gehakt, witte bonen, rode bonen, bruine bonen, tuinbonen, mais, prei, tomaat, rode paprika, groene paprika
op smaak gebracht met:
knoflook, zwarte peper, sambal manis, oregano, grof zeezout.

Alles bij elkaar opgeteld kom ik uit op 5165 gram voedsel
ik wouw er nog een xtra blikje tuinbonen in gooien maar dat durfde ik niet, ik denk dat loopt zeker over

deze ga ik zeker op mijn CV zette:D

Damn brah, door je pics krijg ik zin in chili!

dit keer de teriyaki gefixt

400gr magere runderreepjes
???gr basmati rijst
wok veggies

viel toch wat tegen, die zwarte bonen woksaus icm kipfilet was beter

2ni5qg4.jpg

Ziet er lekker uit! Kleurrijk in ieder geval ;)

Terug
Naar boven