MuscleMeat

Wat eet je nu?

Hutspot (met gember, kerrie, ketoembar en een klein stukje Spaanse peper)

v4lyy0.jpg

Kip ziet er toegetakeld uit! :D Nice

Lekker bezig Mike! Ondanks dat je geen BB'er bent zijn dat toch aardig BB-waardige maaltijden. :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

300 gr rijst en 200 gr kipfilet + boontjes etc :p en dan nog 2 tomaatjes

50gram whey met water
volle melk met havermout
maar is nog te weinig :(
eten moet ik!!

Hij was ZO gaar dat hij uit elkaar viel toen ik hem oppakte.
Haha dat ken ik, vind zo'n grote kluif altijd wel veel lekkerder (en leuker) eten dan zo'n saaie filet.. Alhoewel dat velletje niet echt goed is he

Is het trouwens erg dat ik regelmatig een shitload aan sweetchili saus over m'n kip gooi (op trainingsdagen) aangezien hier veel suiker inzit?

rond 20u 400gr kabeljauwfilet + aardappelpuree + rauw witloof
strax (binnen e uurtje) mn 500gr kwark

Haha dat ken ik, vind zo'n grote kluif altijd wel veel lekkerder (en leuker) eten dan zo'n saaie filet.. Alhoewel dat velletje niet echt goed is he

Ik had het vel eraf gehaald en toen flink uitgebakken. Het vet dat eruit kwam heb ik weg gegooid, maar het vel wordt er zo heerlijk krokant van :)

Is het trouwens erg dat ik regelmatig een shitload aan sweetchili saus over m'n kip gooi (op trainingsdagen) aangezien hier veel suiker inzit?

Meh, hoeveel zal het zijn, en je hebt getraind, dus je kunt vast wel wat calorieën gebruiken.

Vergeten me aan m'n eet window te houden, net snel nog 130gr tonijn + 500gr kwark in de mixer gesmeten.. Ik heb wel eens gore shit gegeten, maar dit slaat echt alles, maarja always hardcore jwz

deze namiddag: wilde rijst met makreelfilet

deze avond pizza bolognaise met wat extra beleg: tonijn, tomaat, artisjok

500gr kwark in mn shakebeker met H2O

Net die kwark+tonijn op, echt NOOOOIT meer dat ik dat doe
Tot 4× toe bijna over m'n nek gegaan

cassaine kluit dat aan je huig blijft plakken... laat ik je de gevolgen maar besparen.. maar daar gingen heel wat eiwitten

100gram rijst ,blikje tonijn ,150gram kip,4eiren (wit),cup brocoli

Terug
Naar boven