XXL Nutrition

Wat eet je nu?

ik bedoel 100 g crunchy, halve banaan, 32g whey en 2 sinaasappels
dit alles in de blender en dan opdrinken als shake. ;)

maar is die crunchy dan niet irritant in je keel ? En waarom crunchy, waarom niet gewone muesli in de blender ? (of gewoon havermout wat dat betreft) ?

maar is die crunchy dan niet irritant in je keel ? En waarom crunchy, waarom niet gewone muesli in de blender ? (of gewoon havermout wat dat betreft) ?

nee kheb een super goede blender en die maald da zo fijn, dat je da bijna niet meer smaakt.
geen havermout omdat ze in de groten delhaize winkel al 3 weken geen havermout meer hebben??? mss straks hier in de kleine winkel is gaan kijken. en geen muesli omdat ik al 2 a 3 dagen na elkaar muesli heb gegeten of gedronken.

Waanzinnig lekker!

130gr tonijn
3 eiwitten
2 eieren
wat peper/zout/viskruiden/paprika. Nomnomnom

ist eten nog niet gereed? ??? :p

150g tonijn
banaan
100g hesp
25g pindakaas
tomaat
sla

steak, pasta, spinazie en knoflook :)

noodlesoepje met kip en 2 gebakken eitjes

2 sneetjes zuurdesem brood met 2plakjes kipfilet en en kop thee.

18cif4.jpg

basmati rijst met makreefilet in tomatensaus, oranje paprika en mais

+ grote tas chocomelk

Laatst bewerkt:
* 2 volkorenboterhammen met ham smos sla
* halve banaan
*2 sneetjes kaljkoen
* whey shake

Laatst bewerkt:
150 gram haring en 2 eieren.

Free z'n abn lukt nog niet zo. Wat is smos?

Hier tomatenrisotto met makreel!

nee kheb een super goede blender en die maald da zo fijn, dat je da bijna niet meer proeft.
geen havermout omdat ze in de groten delhaize winkel al 3 weken geen havermout meer hebben??? mss straks hier in de kleine winkel is gaan kijken. en geen muesli omdat ik al 2 a 3 dagen na elkaar muesli heb gegeten of gedronken.
als je het dan toch niet meer proeft kan je beter iets pakken zonder suiker en zooi.

Terug
Naar boven