XXL Nutrition

Wat eet je nu?

Dude, i'm gonna type as sober as possible, that honestly looks ****ing pathetic and digusting compared to my meal. and I'm being one hundred percent serious. Sorry we dont cook **** that was perviously in cans. you're a fuking joke dude, and im dead fuking serious. gert areal family that cooks good food, drinks beer and wine and winecoolers and has a good fuking time, and has a milliondollar house on the beach, im seriously.. dont eever potst your fuking families poverty dinner on these forums ever the fuk again bro, and by bro i mean never my bro, fuking ***got.

Vuk jou jonge, heb je de voedingswaarde al eens bekeken. Woon nog bij de ouders, dus kan ook niet altijd kiezen wat eten. Wil jou voedingsschemaetc wel eens bekijken, mr meph.

ontopic

aaa17c8192b500369908edf5109a464e.jpg

Laatst bewerkt:
pasta, er zijn hier dus veel mensen die eten achter hun pc :p

haringfilet

- Zo'n pizza tonno van havermout met tomatenpuree, kaas en tonijn. (100gr havermout, geen idee hoeveel gram puree, gewoon erop gedaan, 1 plak +30 kaas, en een half blikje tonijn in stukjes erop gedaan)
- 300 Gram broccoli
- 500 Gram kwark + 10 gram pindakaas (was niet zoveel meer)
- 230 Gram tonijn met kruiden en ketchup
- 3 Eieren

Had eerder ook nog gegeten, als afwisseling, vond het wel leuk en ik wou dat recept van Shenanigans weer nemen

:meal:

Laatst bewerkt:
Fruit met kwark :)

Die restjes zijn voor jou.

2 eieren ( -1 eigeel ) + 500 gram kwark in de blender.

- Zo'n pizza tonno van havermout met tomatenpuree, kaas en tonijn. (100gr havermout, geen idee hoeveel gram puree, gewoon erop gedaan, 1 plak +30 kaas, en een half blikje tonijn in stukjes erop gedaan)
- 300 Gram broccoli
- 500 Gram kwark + 10 gram pindakaas (was niet zoveel meer)
- 230 Gram tonijn met kruiden en ketchup
- 3 Eieren

Had eerder ook nog gegeten, als afwisseling, vond het wel leuk en ik wou dat recept van Shenanigans weer nemen

:meal:

Heb je die 230 gram tonijn apart gegeten? Zoja welke kruiden deed je erop als ik vragen mag?
Mooie maaltijd btw :p

Heb je die 230 gram tonijn apart gegeten? Zoja welke kruiden deed je erop als ik vragen mag?
Mooie maaltijd btw :p

Haha ja was over van de pizza. Chili kruiden en zwarte peper, tonijn warm ik op in een wok pan (vind het leuk om zo te schudden, net als wokken :D) en doe ik deze kruiden erbij, soms ook nog wel is 2 eitjes, dan krijgt het echt een heerlijke smaak, vooral met ketchup die je er op het eind bij doet. (vind ik)

Haha ja was over van de pizza. Chili kruiden en zwarte peper, tonijn warm ik op in een wok pan (vind het leuk om zo te schudden, net als wokken :D) en doe ik deze kruiden erbij, soms ook nog wel is 2 eitjes, dan krijgt het echt een heerlijke smaak, vooral met ketchup die je er op het eind bij doet. (vind ik)

Ga ik proberen, maar spauw nu al van de gedachte hehe. Kan ik eigenlijk evengoed die tonijnburgers maken, die kan ik wel smaken!! zal toch eens proberen :p

heb bijna 1 liter melk op!

Terug
Naar boven