XXL Nutrition

Wat eet je nu?

hmm lekker veel kcals dikkerd

---------- Post added vr 10 jun 2011 at 23:00 ----------

grapje hé

das toch de bedoeling van bulken XD

mn doel is toch door te bulken deze zomer. En dan volgend jaar rond 85 kg te wezen, zit nu 71-72..

40gr nightprotein aarbei + 20gr Whey Isolaat banaan

das toch de bedoeling van bulken XD

mn doel is toch door te bulken deze zomer. En dan volgend jaar rond 85 kg te wezen, zit nu 71-72..

Ja maar pas ermee op dat je niet over the top gaat. Kcals eten om kcals te eten geeft enkel maar vet, en ga je achteraf spijt van hebben. Eet veel, maar eet niet dom. Ja uit ervaring

Ja maar pas ermee op dat je niet over the top gaat. Kcals eten om kcals te eten geeft enkel maar vet, en ga je achteraf spijt van hebben. Eet veel, maar eet niet dom. Ja uit ervaring

hmm, ik begin inderdaad wel beetje dik te worden. Maar moet goed komen, val dat zowel af. Als ik 1 week normaal niet me best zou doen met eten ben ik weer 1 kilo lichter :P

trouwens, heb bijna me 1 liter melk op, nog 1 slokje :P

Laatst bewerkt:
hmm, ik begin inderdaad wel beetje dik te worden. Maar moet goed komen, val dat zowel af. Als ik 1 week normaal niet me best zou doen met eten ben ik weer 1 kilo lichter :P

Jij bent zo ecto, kleine kans dat jij snel te dik word.
Kom je boven de 13-14% is het er binnen een maand weer van af.

Mijn maat bulked op 4000kcal, ik cut op 4100, fuuuuuuu

Jij bent zo ecto, kleine kans dat jij snel te dik word.
Kom je boven de 13-14% is het er binnen een maand weer van af.

Mijn maat bulked op 4000kcal, ik cut op 4100, fuuuuuuu

cutten op 4100 houd in dat je veel cardio doet en dus eigenlijk clean bulkt?

of

bedoel je als 4100 cut is, dan is jouwn bulk 6000? :p

je cut op 4100?!!!!! WHAAAAAAT

Mennnn ik heb al moeite af te vallen met 2000

t*ring, das gewoon niet meer leuk zoveel eten. Ik mag blij zijn als ik 3000 kcal eet op dag.

Tja, als je groot wil worden kom je ook wel een keer boven de 4500kcal :p, ken gasten die als ze on zijn op de 6000-7000 kcal zitten, das pas bizar, volgens mij moet je dan nonstop eten :p

Tja, als je groot wil worden kom je ook wel een keer boven de 4500kcal :p, ken gasten die als ze on zijn op de 6000-7000 kcal zitten, das pas bizar, volgens mij moet je dan nonstop eten :p

Ja das k*t:p Hoe meer je gaat wegen hoe meer t kost om je zelf te onderhouden.

Maar tis echt wel problem,

1) ik vind veel eten k*t, soms om eten door te slikken lijkt t alsof mij slokdarm dat weigert

2) t kost $$$$$$$$$$$$

Ik heb echt geen probleem met veel clean eten, ik moet me in de bulk zelfs inhouden :(
OT, post workout, net gedaan met trainen.
1scoop dextrose
2scoops whey
rijstpapje

Terug
Naar boven