XXL Nutrition

Wat eet je nu?

500ml magere melk, 250gr magere kwark, 100gr havermout, 25gr whey, 200gr diepvries fruit, 1 banaan dit alles in de blender, goed voor zo'n 900-1000kcals.

Laatst bewerkt:
fishsticks

big ass omelet met alle groente die nog in huis waren, prei, ui, tomaat, paprika
met strooikaas hmm

26118b6.jpg

Met mijn zatte zatte kop kwark aan het eten + 1 handje cashewnoten. Jaja het is toch allemaal wat.

12:45 :
3 sneden volkorenbrood
1 mueslibol
100gr gekookte achterham
30gr fricandeau
5gr pindakaas
~575 kcal

Laatst bewerkt:
Beef Jerky Original en melk (:

Dit dus...
frites2.gif
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
~800 kcal

ff snel een curry djawa net terug van een weekje Denemarken.

20qe4pl.jpg

Avondeten: rijst, kip en patat met een toetje. yummie!

Tja, als je groot wil worden kom je ook wel een keer boven de 4500kcal :p, ken gasten die als ze on zijn op de 6000-7000 kcal zitten, das pas bizar, volgens mij moet je dan nonstop eten :p

7000,vergeet het maar,laat u niks wijs maken,mss eens 1 dag per week ja,kijk anders maar eens naar het filmpje van Zack Kahn,die zal je het wel zeggen :D

Post workout: (op een carbload dag)

3 durums:

3x whole wheat tortilla
200gr kip
sla - tomaat - paprika - komkommer - boontjes
tomaten ketchup

2ns46t5.jpg

wrzupe.jpg

Ah Wazzup is weer terug :D
Martin Berkhan nog ontmoet in Denemarken? Of kwam die uit zweden

Ah Wazzup is weer terug :D
Martin Berkhan nog ontmoet in Denemarken? Of kwam die uit zweden

Dat is Zweden. Hoger dan Esbjerg zijn we niet geweest. (en trouwens meer dan genoeg lelijke Denen gezien overigens)

We zaten trouwens in een huisje en ik heb dus de meeste avonden zelf gekookt... primitief gedoe zonder mijn eigen spullen (en vooral een goed gevulde voorraadkast met kruiden en specerijen)... Plus dat ik geen recepten bij me had (en mijn vriendin veel kieskeuriger is dan ik)

En af en toe een biertje:

2i0aezr.jpg

Jammer dat ik geen foto's heb gemaakt van dat buffet in die kro .. damn wat was dat lekker. (Als je van vis houdt, alhoewel dat stukje rundvlees met pepersaus er ook goed mocht wezen).

25gr chocolate micellar caseinµ
beetje pure magere cacaopoeder
beetje rauwe cacaonibs
beetje guar gom
150ml water

= chocotastic chocomousse

Pizza gemaakt van havermout etc. voor morgen, damn deze pizza zal lekker smaken :D (uitgebreider dan normaal gemaakt, heb nu toch tijd zat ..)

heb je een link naar recept toevallig?

Yes, hold on:

Doe de havermout in een blender en blend het tot een poeder.
Voeg de 3 ei eiwitten toe + wat water en meng dit tot een beslag, voeg eventueel een snufje zout toe.
Zet een koekenpan op het vuur die hier je beslag in, bak dit tot je een soort pannenkoek hebt.
Haal de ''pannenkoek uit de pan: dit is je pizza bodem
Beleg de bodem met de tomatensaus, kaas, tonijn uienringen en de oregano.
Doe deze 10 min. In de oven op 180 graden en klaar is je pizza.

Alleen deed ik 100gr havermout gemalen in een blender met 250ml water :)

Terug
Naar boven