ThomasGroenlo
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmm, appelmoes is ontzettend zoet, veel suiker .. mjah het ziet er lekker uit![]()

Hmm, appelmoes is ontzettend zoet, veel suiker .. mjah het ziet er lekker uit![]()
Zeker, mjahZoals je al zegt inderdaad, dan kun je net zo goed een pot appelmoes aan je lip zetten
En erbij gaan denken da er havermout inzit .. haha
![]()
Misschien dat je appelmoes kunt vervangen door Whey of iets![]()
Havermoutkoek:
![]()
recept goedgekeurd:
http://debakparade.blogspot.com/2011/06/1-persoons-gezond-koekje-in-15-minuten.html
Had vandaag 50 gram havermout, 40 gram zelfrijzend bakmeel en 100 gram appelmoes (en een handje rozijnen)). 10 - 15 minuten in de oven en klaar is je low-fat havermoutkoek (10 minuten is iets te kort vond ik, dus heb ik ze iets langer laten staan) Had er geen zoetstof bij, de rozijnen en de appelmoes is zoet genoeg. Helemaal geen verkeerd koekje IMO. (echt iets voor een refeed, of post-workout met een glas melk).

Waar heb je die tortilla's vandaan? Zoek al maanden naar volkoren tortilla's maar kan ze steeds niet vindenAvondmeal:
Veel groentjes
250gr kippefillet
3 volkoren tortilla's
beetje mayo + knoflookpoeder - ketchup - kurryketchup (elke tortilla met ander sausje).
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
![]()
Kon wel wat carbs gebruiken, morgen lowerbody op het menu en ik had gisteren een low carbdag.
Is toch best lekker met kip of zalm 
Waar heb je die tortilla's vandaan? Zoek al maanden naar volkoren tortilla's maar kan ze steeds niet vindenIs toch best lekker met kip of zalm
![]()
Meestal hebben zulke winkeltjes het wel