Fitness Seller

Wat eet je nu?

Gegrilde kip met rijst, zelfde als gister alleen nu wat veggies erbij gegrild

15dovax.jpg

Ziet er weer lekker uit ! :P
Smakelijk !

:thumbs:

Gegrilde kip? = tussen de tosti ijzers of uit de gril pan ?

Gegrilde kip? = tussen de tosti ijzers of uit de gril pan ?

Ik doe het inderdaad soms tussen zon grilltosti ijzer maar dit is gewoon uit de pan :) Tosti ijzer zat nog vol met shizzle van de zalm van een paar dagen geleden :roflol:

maar hoe dan ook, beiden is chill, geen vet nodig en nauwelijks naar kijken of om te draaien, en lekker krokant

5 boterhammen met kipfilet en kerriepoeder ... heb nogeen tijd gehad voor boodschappen..

Kerriepoeder op de kipfilet hé... Morgen ook eens proberen:D

havermout 100 g
whey 32 g (aardbei)
chocolade 50 g cote dor melk)
sojamelk

Middagmaal en pre workout:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

bruine rijst
spinazie en
kip van het kot (borst + vleugeltje).

Ben bang dat het vanavond een pizza word .. weinig zin om eten te gaan koken.. doe ik morgen wel weer ..

Ben bang dat het vanavond een pizza word .. weinig zin om eten te gaan koken.. doe ik morgen wel weer ..

Bestel dan tenminste chinees fzo.

Heb zelf ook weinig tijd voor deftig eten, examen morgen is echt ****ed up.
Maar vanavond eet ik

konijn met rijst

Rauwe wortels

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Net kfc gegeten mmm

Big booty bishes

Damn, ziet er goed uit! ik ben jelly hoor! zit zelf in de cut :(

---------- Post added wo 22 jun 2011 at 19:20 ----------

150gr kip (exact hehe) en sperziebonen + mosterd

Dat is juist voor de cut, bijna kh loos.. ik gebruikte 75 gram kwark ipv 40 gram roomkaas.. alleen kan je ook net zo goed 40 gram kwark nemen ben ik achter gekomen (niet dat het slecht was), en 40 gram is net 3 gram kh?

Hoisin soep

213rjw0.jpg

Sorry het werd toch Pizza, heb de afgelopen 2 maand elke dag netjes aan m'n voedingsschema gehouden... dus vandaag was het traktatie dag :)

*aardbeien
*hand vol noten
*mutant mass gainer

Havermoutkoek:

52wyc.gif

recept goedgekeurd:

http://debakparade.blogspot.com/2011/06/1-persoons-gezond-koekje-in-15-minuten.html

Had vandaag 50 gram havermout, 40 gram zelfrijzend bakmeel en 100 gram appelmoes (en een handje rozijnen)). 10 - 15 minuten in de oven en klaar is je low-fat havermoutkoek (10 minuten is iets te kort vond ik, dus heb ik ze iets langer laten staan) Had er geen zoetstof bij, de rozijnen en de appelmoes is zoet genoeg. Helemaal geen verkeerd koekje IMO. (echt iets voor een refeed, of post-workout met een glas melk :)).

Terug
Naar boven