MuscleMeat

Wat eet je nu?

You right! :) stel me gewoon aan :)

;)

Toch heeft tunux alsnog gelijk, ''wij'' weten wat het is (moorkop.. chocola met slagroom) omdat ''wij'' het zelf maken, het lichaam daarin tegen zorgt er gewoon voor dat de macro's worden vervoerd.
Heeft niks met discipline te maken, het lichaam is jou de baas, niet andersom.

Volgens mij heeft slagroom en chocola niet echt een gezonden voedingswaarde.
Het gaat om de kwaliteit van het voedsel, niet die slappenhap van mensen dat ze alleen maar hun kcal behoefte halen.

150 gr zure haring en 2 gekookte eieren..:(

Volgens mij heeft slagroom en chocola niet echt een gezonden voedingswaarde.
Het gaat om de kwaliteit van het voedsel, niet die slappenhap van mensen dat ze alleen maar hun kcal behoefte halen.

Eens in de zoveel tijd doet geen kwaad, vooral als je iedere dag al 'zo goed als clean' eet

Eens in de zoveel tijd doet geen kwaad, vooral als je iedere dag al 'zo goed als clean' eet

Tuurlijk niet, maar je hebt hier wat van die rambo's rond rennen die beetje door draaien, drinken whey shakes en de rest patat om aan de kcal te komen :p

Niet boos worden jongens :o
1 tje voor de kleine honger

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En voor de liefhebbers

2ee94xu.jpg

Mc Heaven :D

Heeeerlijk!!!!

Een pak rijstwafels van 100gr en een blik tonijn getoucheerd met wat ketchup en ananas.

Ik ben echt verslaafd geraakt aan rijstwafels, iedere dag 1 pak. Ik eet nu alleen 's avonds rijst en mijn overige carbs haal ik uit brood en havermout.

Ben ik nu ongezond bezig ? :o :p

Lus je niks van macdonald? Of gewoon geen cheeseburgers?

Ik heb wel eens zo'n chili-kip burger gehad die ik wel lekker vond, maar dat was iets tijdelijks. Ik eet er gemiddeld 1 keer per jaar, als ik mijn auto bij de APK heb gebracht en ieder jaar is het weer een teleurstelling (het eten, niet die auto, alhoewel soms...). Het grote voordeel is dat je er in ieder geval niet veel tijd aan kwijt bent. In een restaurant 30 minuten op een matige maaltijd moeten wachten is ook niet alles.

Lus je niks van macdonald? Of gewoon geen cheeseburgers?

Vind die kaas zo vies chemisch.

Gewoon hamburgertje is wel te doen hoor, maar snap niet wat mensen nu zo hemels aan McDonalds kunnen vinden.

Hier gegrilde stukjes kalkoendij, jum!
Kan dat elke dag wel eten. Oh, ja, dat doe ik ook :D

mc donalds is echt van dat vulvoer als er echt geen andere opties meer zijn. bah. :kots:

Laatst bewerkt:
380 gram vis en 500 ml cherry coke.

Opgeleukte heldere ossenstaartsoep

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vind die kaas zo vies chemisch.

Gewoon hamburgertje is wel te doen hoor, maar snap niet wat mensen nu zo hemels aan McDonalds kunnen vinden.

Hier gegrilde stukjes kalkoendij, jum!
Kan dat elke dag wel eten. Oh, ja, dat doe ik ook :D

De kaas van de Mc Do vind ik juist zo verslavend :p

Met de fiets naar sluis geweest (2u totaal) en al niet meer gegeten van 13u = honger.

Dus:
550gr kippenborstfilet
250gr ijsbergsla
125gr tomaat
125gr komkommer
3x ei-eiwit
2x eigeel
15gr rauwe pindas

Let's begin :).

Aangezien ik gruwelijke honger had na een hele dag werken :)

Mc+Donalds+Chicken+Fresh+Wrap-239512.jpg

Zonder saus, met sla en uitjes .. zoals die half tamme het vroeg .. god god wat werken er idiots bij de Mc .. :) Heb er wel 4 gehad :$:$:$

Op de foto ziet zo'n maccy dee burger er net zo goor uit als in het echt.

Bak liever zelf een burgertje met 200 gr gehakt en gooi het vol met groenvoer :)

100gr brinta en 2scoops whey en seves men bedje in :zzz:
Heb net nog getraind, dus kon nog wel wat carbs gebruiken.

Terug
Naar boven