Fitness Seller

Wat eet je nu?

hair of the dog

Moet je maar eens googelen en lezen op de wiki-pagina. (srs)

Vind die kaas zo vies chemisch.

Gewoon hamburgertje is wel te doen hoor, maar snap niet wat mensen nu zo hemels aan McDonalds kunnen vinden.

Hier gegrilde stukjes kalkoendij, jum!
Kan dat elke dag wel eten. Oh, ja, dat doe ik ook :D

Ik ook niet. Een stuk rubber om op te kauwen...Het ijs vind ik trouwens wel lekker.

Laatst bewerkt:
Mijn koeken zijn te droog geworden ... :(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

aardappelen met groente en kip en komkommer en ketchup en mayonaise

Sardines escabeche

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

@wazzup : hoeveel maaltijden benuttig jij eigenlijk per dag , dat is toch al n hele hoop calorieen daar op dat bord ??

3 stukken rundvlees steakachtig vlees...mmmmmmmmmmhhhhhh...(weet ff niet de precieze naam van het stuk vlees)

@wazzup : hoeveel maaltijden benuttig jij eigenlijk per dag , dat is toch al n hele hoop calorieen daar op dat bord ??

Vandaag 4 maaltijden Niet bepaald geteld maar ik verwacht dat het rond onderhoud zit (misschien wel lager zelfs,onderhoud is tenslotte 3000 Cal of zo).. Een bolletje (de helft met kalkoenfilet, en de andere helft met surimi), een shake van 500 ml magere melk en 30 gram proteïne, dit en een straks nog een bakje kwark

Dit was:
225 Cal aan ovenfriet (150 gram)
325 Cal aan sardientjes (250 gram)
en nog wat in de wortels, rozijnen en de aanhangende olie enzo

inderdaad een stevige maaltijd, maar ik ga morgen 30+ km lopen, dus dat komt wel goed :)

ok :thumbup:
Valt nog mee qua calorieen, dacht dat het meer ging zijn,over 1000 .

Laatst bewerkt:
Als je 30 km gaat lopen mag je nog wel zo'n bord nemen denk ik. :D:D Neem dan ook nog maar een zak bananen en portie witte rijst van de chinees!

600 gram pizza

Als je 30 km gaat lopen mag je nog wel zo'n bord nemen denk ik. :D:D Neem dan ook nog maar een zak bananen en portie witte rijst van de chinees!

Met een onderhoud van 3000 Cal komt het neer op bijna 6000 Cal om op gewicht te blijven.... Dat ga ik niet redden met een volle maag lopen kan ik ook al niet, dus het eet-window wordt ook kleiner. Zal niet de eerste keer zijn dat ik zelfs niet eens aan 3000 toekom vanwege buikpijn :(

Ah well.... Als het morgen maar niet te veel regent.

200gr tonijn
50gr haver
50gr 30+ kaas
2 eieren

Wazzup is die 30km toch maar gaan kanoën vandaag denk ik.

Een of andere eiwitmuffin.

Was gelijk de laatste keer. Alles wat eiwitpoeder bevat, en in de magnetron gaat, is gewoon niet te eten.

Een of andere eiwitmuffin.

Was gelijk de laatste keer. Alles wat eiwitpoeder bevat, en in de magnetron gaat, is gewoon niet te eten.

Haha, ik heb hem ook geprobeerd tijdje terug, ik d8 dat ik het had uitgevonden...lekkere muffin dacht ik en nog gezond ook :D:D haha, dat valt ff tegen :D

OT: bakje cottage cheese in de nek gedrukt wegspoelen met water...cutten pff

Terug
Naar boven