XXL Nutrition

Wat eet je nu?

Wazzup is die 30km toch maar gaan kanoën vandaag denk ik.

Jezus wat een pokkeweer.... ben niet verder gekomen dan 27K. Toen was ik er zat van. Koud, pijn, moe, = niet leuk meer. Het moet wel leuk blijven anders

Direct daarna het laatste van de een WO-shake (de rest had ik al tijdens het lopen gedronken) en een banaan. Nu net wat low-fat kruidkoek-muffins (zoiets) en 2 bolletjes met kipfilet en surimi. Nu eerst eens goed doorwarmen en een dutje.

50 gram rijst
250 gram kip
100 gram broccoli

Lekker low carb:(

200 gram broccoli
100 gram rijst
150 gram rundvleesburger
tomaten en komkommer

Verdomme Wazzup jij hebt wel de tijd om lekker dingen in elkaar te flansen is het niet?
Wou dat ik dat een beetje kon.. Helaas stoppen mijn kookkunsten bij rijst met kip en wat groenten.

zonet:

Rijst ( kerrie rijst )
Groenten: Paprika Groen,Geel,Rood / Ui / Doperwten / Mais /
Kip
En boemboesaus :) Zo'n pittige ..

net een pw gegeten (maniac) over half uurke plankgas traine!!:devil:

300 gr vis

Pre workout meal:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

200gr zalmmoot, heb nog een stukje bijgenomen
volkoren pasta
bloembool, sla, ijsbergsla, tomaat
ketchup

Verdomme Wazzup jij hebt wel de tijd om lekker dingen in elkaar te flansen is het niet?
Wou dat ik dat een beetje kon.. Helaas stoppen mijn kookkunsten bij rijst met kip en wat groenten.

Tijd ?

Al mijn maaltijden worden in 30 minuten of minder (meestal) bereid (en het merendeel daarvan is wachten tot het gaar is)

Spinazie met kip en ei
2lkryvc.jpg

Ik kan niet eens kip of rijst voorbereiden.

Alleen broodjes smeren.. :o

Gelukkig heb ik een aardige moeder die al mijn maaltijden voorbereid. :D

200gr kip
70gr rijst
Bak wokgroenten

Lekkerrrr

Toevallig biefstuk vandaag omdat ik wat geld over had, alleen was het gewoon C1000 biefstuk. Wat een taaie rommel zeg, volgende keer weer naar de keurslager.

50gr brinta
500gr kwark
10gr rozijnen
handje noten
wat water om het iets lopender te maken.

Post workout meal en zo naar mijn bed, morgen werken 06u - 18u, moet er dus om 5u uit :(

Ik gooi m'n kwark maar in de blender :)

500Gr kwark
100ml Melk
20gr whey

om m'n slaap shake toch maar wat sneller naar binnen te werken :)

Terug
Naar boven