XXL Nutrition

Wat eet je nu?

pannekoekjes ..heerlijk :meal:

150gram Surinaamse rijst met 200gram goulash, heerlijk. :D

een eiwit shake en dalijk avond eten !

zojuist: aardappelen met rode kool en groot stuk worst.
als toetje bord pap.

Lang lang lang lang lang lang lang geleden...

Magere kwark van de Lidl :p

brood met kipfilet!

zo nog even een shake naar binnen gooien ofzo.. en dan lekker slapen

Net op: koffie met halve eetlepel kokosrasp, 2 tl cacaopoeder en zoetstof. Jammie!

Eet tegenwoordig nog maar 3x per dag. Volgende maaltijd is pas om 6 uur vanavond en dan weer om 1 uur voor ik naar bed ga. Heerlijk vind ik het.. heb zelfs een aantal weken 2x gegeten. Beviel ook wel, maar kreeg het net te koud. Geen last van honger gehad. Krijg pas honger als ik ga eten.

op dit moment, 4 sneetjes brood met Tuna with a twist :cool:

2 bolletjes bruinbrood met tonijn en tomaat en het kost me de grootste moeite, dacht net al te moeten kotsen na gisters grote zuipfestijn . had al 1.5 jaar niet meer zo hard gedronken en betaal er nu de prijs voor :p:p

nouja, rustweekje, hoef sowieso niet zo veel te eten als normaal

2 bolletjes bruinbrood met tonijn en tomaat en het kost me de grootste moeite, dacht net al te moeten kotsen na gisters grote zuipfestijn . had al 1.5 jaar niet meer zo hard gedronken en betaal er nu de prijs voor :p:p

nouja, rustweekje, hoef sowieso niet zo veel te eten als normaal

En dan vanavond maar eens flink gaan trainen, is meestal ook niet zo'n succes met een kater. ;)

Elitehaver bevattend, rozijnen, walnoten, paranoten, hazelnoten en amandelen.

Gister taco's gebouwd:meal:

net op 3 sneetjes brood met ham
stuk kaas

En dan vanavond maar eens flink gaan trainen, is meestal ook niet zo'n succes met een kater. ;)

haha, nou die was duidelijk aanwezig vanmorgen maar is nu al weg, heb nergens last van.

heb ook een rust weekje, denk dalijk even 40 minuten cardio en dat was het, ben benieuwd of mijn buikje gegroeid is, zal wel na dat zuipen en vreten van gister :D

een lekkahre banaannnnnnnnnnnnnnnnnnn

nog effe wat kwark

Terug
Naar boven